• یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 92110603539

اطلاع از چگونگی دریافت سبد کالا با پیامک

احتمال توزیع سبد کالایی طی دو روز آینده

احتمال توزیع سبد کالایی طی دو روز آینده

براساس تصمیم گیری‌های انجام شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت این احتمال وجود دارد که طی دو روز آینده سبد کالایی توزیع شود.

براساس تصمیم گیری‌های انجام شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت این احتمال وجود دارد که طی دو روز آینده سبد کالایی توزیع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیروز در جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون توسعه بازرگانی داخلی وی و برخی دیگر از معاونان و مدیر کل‌ها احتمال توزیع سبد کالایی فردا دوشنبه هفتم بهمن ماه و یا سه شنبه هشتم بهمن ماه اعلام شده است.

یکی از مسوولین وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد که زمان توزیع سبد کالایی به احتمال قوی طی دو روز آینده خواهد بود.

وی همچنین با اعلام این خبر که کلیه کالاهای سبد کالایی تامین شده است بیان کرد: برخی اخبار منتشر شده مبنی بر عدم تهیه روغن موجود سبد کالایی بوده است که در حال حاضر تاکید می کنیم تمامی اقلام آماده توزیع است.

به گزارش ایسنا، همچنین در طی این جلسه سامانه ارائه سبد کالایی تعریف شده و بر این اساس متقاضیان می توانند به چهار روش برای دریافت سبد کالایی اقدام کنند. این چهار روش عبارتند از: با ارسال کدملی به شماره پیامک 5000499 و یا تماس با شماره گویای 09612 و یا شماره #799* از شماره تلفن همراه اول و یا مراجعه به سایت www.yaranehkala.از آخرین وضعیت خود اطلاع یابند، البته این روش‌ها پس از دستورات مقامات ذی‌ربط در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت کامل فعال شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۱-۰۷ ۰۹:۱۲

دوردبرشماوهمکاران محترم من بازنشسته تامين اجتماعي يارانه بادفترچه بانگ دريافت مي کنم بانك تجارت کاردندارد حال من چگونه سبدکالادريافت کنم