• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 95022716571
  • منبع : مطبوعات

معاون قرآن وزارت ارشاد تاکید کرد

حضور خلاقانه نهادها و سازمان‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن

حضور خلاقانه نهادها و سازمان‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن

با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور برای حضور فعال در بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن کریم برگزار شد.

با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور برای حضور فعال در بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این جلسه که در محل معاونت قرآن و عترت برگزار شد، نمایندگان دستگاه‌های مختلف در حوزه قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته نمایشگاه قرآن کریم در حوزه اجرا و محتوا را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

حشمتی در این جلسه خواستار حضور و مشارکتی خلاقانه با رویکرد فهم قرآنی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شد و گفت: نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای قرآنی باید با نگاه و برنامه‌های خلاقانه در این رویداد مهم قرآنی حضور داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد نمایندگان نهادها و سازمان‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها و امکانات درخواستی خود را هر چه زودتر بصورت مکتوب به ستاد اجرایی نمایشگاه ارائه دهند.

مصطفی آجرلو نماینده سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاد، یوسف افراش نماینده سازمان دارالقرآن الکریم، سجاد شاکری نماینده سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، میثم طاهرآبادی نماینده موسسات قرآنی مردمی کشور، محمد تقی محمدیان نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد، حسن محمدی رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، غلامرضا محبوبی‌فر نماینده معاونت پژوهش و فرهنگ وزارت آموزش و پرورش و همچنین محمد ایرجی دبیر اجرایی نمایشگاه و عباس نظری راد مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قران و عترت در این جلسه حضور داشتند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خردادماه تا ٨تیرماه به مدت ١٦ روز در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha