• سه‌شنبه / ۱ تیر ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 95040100709
  • خبرنگار : 71503

معاون وزیر ارشاد در بازدید از نمایشگاه قرآن:

«به سوی فهم قرآن» شعاری مناسب است

«به سوی فهم قرآن» شعاری مناسب است

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: اگر بتوانیم اندکی محتوای قرآن را دریافت کنیم، کمک بزرگی به ارتقای فرهنگ عمومی کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد که علی مرادخانی - معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - علاوه بر بازدید از بخش عفاف و حجاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و دیدار با غرفه‌داران و فعالان حوزه عفاف و حجاب، در روند نحوه فعالیت‌های اجرایی این بخش قرار گرفت.

مرادخانی با اظهار خرسندی از حضور خوب مردم، مؤسسات و عرضه‌کنندگان محصولات عفاف و حجاب در این بخش، گفت: حضور پررنگ مردم در این جشنواره می‌تواند زمینه‌ساز بهره‌مندی درصد بیشتری از اقشار جامعه برای استفاده از محصولاتی شود که براساس آموزه‌های دینی کشور تببین شده‌اند. همچنین این‌که در بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه قرآن کریم شاهد حضور ۱۱۰ موسسه هستیم، نشان‌دهنده این است که در سال‌های گذشته، توجه مفهومی از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس به این جشنواره شده و توانمندی‌های طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب در این جشنواره به‌خوبی متبلور شده است.

او با اشاره به شعار «به سوی فهم قرآن» گفت: این شعار، مناسب نمایشگاه قرآن است و اگر اندکی از محتوای قرآن را دریافت کنیم، جامعه را درون‌سازی خواهیم کرد. این شعار می‌تواند کمک بزرگی به ارتقای فرهنگ عمومی کند.

حمید قبادی - دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور -، رئیس بخش عفاف و حجاب بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و سیف جمالی - مدیرعامل بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی -، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این دیدار همراهی کردند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیرماه از ساعت ١٨ تا ۲۳:۳۰ دقیقه در مصلای تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha