• دوشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 96012812417
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

دانشگاه شهرکرد؛ میزبان سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران

دانشگاه شهرکرد؛ میزبان سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران

ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران از برگزاری این کنفرانس در دانشگاه شهرکرد خبر داد.

به گزارش ایسنا، مریم تقی‌زاده 28 فروردین‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران با همکاری انجمن بین‌المللی مهندسین برق (IEEE) 30 و 31 فروردین‌ماه جاری در سالن خیام دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پردازش تصویر در زمینه‌های متعدد از جمله پزشکی، دستگاه‌های نظامی، کنترل ترافیک، کنترل کیفیت صنعت، هواشناسی و انجام تست‌های ورزشی کاربرد دارد، افزود: این کنفرانس میزبان دو پژوهشگر بین‌المللی از کشور فرانسه در زمینه مهندسی پزشکی و از ترکیه در زمینه پردازش سیگنال است.

دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران هدف از برگزاری این کنفرانس را معرفی توانایی‌های دانشگاه شهرکرد و دانشگاه‌های استان به کشور و جهان عنوان و اظهار کرد: با برگزاری این کنفرانس تعامل خوبی میان دانشگاه‌های استان با دانشگاه‌های معتبر کشور و با دانشگاه‌های خارج از کشور ایجاد می‌شود.

تقی‌زاده با بیان اینکه برگزاری چنین کنفرانس‌هایی در ارتقای سطح دانشگاه شهرکرد نیز تأثیرگذار است، تصریح کرد: دوره‌های قبل این کنفرانس در شهرهای بیرجند و گیلان برگزار شده بود.

محمدعلی محمدی، دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران، نیز در این نشست با اشاره به هماهنگی با تمامی دستگاه‌های مرتبط در حوزه پردازش تصویر، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در رابطه با ارتقای کیفیت کنترل تصویر، شهرداری شهرکرد در ساخت شهر هوشمند، شرکت گاز استان در ترمیم خوردگی لوله‌های گاز، شرکت توزیع نیروی برق، دانشگاه آزاد شهرکرد، مرکز تحقیقات مخابرات ایران، صندوق حمایت از پژوهشگران ایران، پارک علم و فناوری و انجمن بین‌المللی مهندسین برق (IEEE) حامیان این کنفرانس هستند.

وی از برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این کنفرانس خبر داد و افزود: در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای علم تحلیل تصویر به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در پنج غرفه و در ورودی سالن همایش‌های خیام دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: چهار غرفه این نمایشگاه به معرفی محصولات شرکت‌های مهندسی پزشکی می‌پردازد و یک غرفه نیز از پارک علم و فناوری استان حضور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha