• پنجشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 96120301234
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

افتتاح بیمارستان ۹ دی منظریه با حضور وزیر بهداشت

ایسنا/اصفهان رئیس بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه گفت: پس از ۲۶ سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، امروز پنج‌شنبه دکتر سهرابی در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه واقع در شهرستان خمینی شهر با حضور وزیر بهداشت اظهار کرد: بیمارستان تخصصی ۹ دی منظریه دارای ۱۷۴ تخت خواب و در زمینی به مساحت ۵۴۱۹۶ مترمربع با زیربنای ۱۴۳۷۵ مترمربع در شمال شهرستان خمینی شهر و در منطقه منظریه واقع شده است.

وی با بیان اینکه طراحی این پروژه مربوط به سال ۱۳۷۰ است و در آغاز کار ۹۶ تخت خواب در این خصوص تهیه شد، افزود: در سال ۷۳ طرح اولیه بیمارستان در دو طبقه و در سال ۸۸ با در نظر گرفتن نیازهای مردم خمینی شهر و همچنین مردم غرب استان اصفهان تصمیم به تقویت اسکلت بیمارستان و گسترش فضا و خدمات آن و ارتقاء ۱۷۴ تخت‌خوابی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای درمانگاه‌های عمومی و تخصصی شامل اورژانس، زایشگاه، تصویربرداری، اندوسکوپی و سایر خدمات دیگر می‌باشد.

رئیس بیمارستان با بیان اینکه بعد از ۲۶ سال این بیمارستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت، گفت: هزینه راه‌اندازی این بیمارستان بسیار زیاد بود و پرسنل بیمارستان همزمان سه کار برنامه‌ریزی، اجرا و خرید تجهیزات را انجام می‌دادند.

سهرابی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای این بیمارستان، افتتاح هتلینگ بیمارستان است که علاوه بر مردم خمینی شهر، مردم اصفهان نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان خمینی شهر گفت: یکی از مواردی که پس از انقلاب دنبال شد موضوع سلامت جامعه بود زیرا در اوایل انقلاب پزشکان از پاکستان و هند داشتیم و این در حالی  است که اکنون ایران پزشک صادر می کند.

 به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام عباس رحیمی امروز (پنج شنبه) در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی 9 دی منظریه  که با حضور ویر بهداشت افتتاح شد، اظهار کرد: بزرگ ترین کار در اسلام خدمت به مردم است و چه خدمتی بالاتر از اینکه خادم خلق الله باشیم.

 وی افزود: از وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی خواستار هستیم به منظور برطرف کردن نیازهای مردم خمینی شهر ردیف بودجه ای قرار دهد تا علاوه بر کمک خیران فعال شهرستان بیمارستانها و مراکز درمانی با کمک دولت  در این شهرستان مجهز تر شوند.

 امام جمعه مردم خمینی شهر با اشاره به اینکه موضوع بهداشت امری مهمی است که باید در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد، افزود: برای نمونه چرا بر روی صیفی جات سم پاشیده می شود مگر نظارت دقیقی بر این موارد صورت نمی گیرد؟!

رحیمی تصریح کرد: استفاده از سموم باید منع شود و نظارت دقیق تری بر آنها صورت گیرد.

 وی ادامه داد: در صورتی که بهداشت و اصول اسلامی رعایت شود قطعا بیمار نخواهیم شد همانطور که حضرت محمد(ص) می فرمایند: راس همه دردها پرخوری است و درمان آن پرهیزکردن است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha