• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 97052714235
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار ملایر:

امکان بازدید گردشگران از شهر زیرزمینی سامن فراهم شود

امکان بازدید گردشگران از شهر زیرزمینی سامن فراهم شود

ایسنا/همدان ‌معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به پیشینه و سابقه مدنیت و شهرنشینی در شهر سامن، وجود آثار و ابنیه تاریخی از جمله شهر زیرزمینی سامن را از جاذبه‌های مهم تاریخی این بخش عنوان کرد.

‌به گزارش ایسنا،‌ باب‌الله فتحی شنبه 27 مرداد در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان اجرایی بخش سامن از توابع ملایر، افزود: ایجاد امکان بازدید گردشگران از این اثر ارزشمند تاریخی، یکی از ظرفیت‌های توسعه حوزه گردشگری در بخش سامن به شمار می‌رود که شایسته توجه و پیگیری است.

وی وضعیت اشتغال بخش سامن را بهتر از دیگر نقاط ارزیابی کرد و گفت: با حمایت از بخش‌های کوچک و واحدهای روستایی، شرایط اشتغال در بخش و شهرستان بهبود بیشتری می‌یابد.

فتحی اظهار کرد: فارغ از تمامی گرایشات و سلایق سیاسی، باید دست در دست یکدیگر بگذاریم تا به انسجام و همدلی کامل برسیم و از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی مردم ملایر و بخش سامن، هدف مدیریت ارشد شهرستان در سال‌های آینده را تلاش و کار مضاعف در راستای عمران و آبادانی شهرستان بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و با تنگناهایی که متوجه کشور و دولت شده، شرایط کار در مقایسه با گذشته دشوارتر است اما با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و مدیریت استاندار و همت شبانه‌روزی هر دو نماینده، امیدواریم بر تمامی این مسائل فایق آییم و شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی هرچه بیشتر شهرستان و بخش باشیم.

معاون استاندار همدان به توفیقات دولت تدبیر و امید در حوزه‌های ایجاد رونق اقتصادی، خروج از رکود، کاهش تورم، ایجاد ثبات در اقتصاد، ایجاد نشاط در سیاست داخلی، افزایش همکاری میان قوا، قانون‌پذیری و کاهش تنش در مناسبات بین‌المللی و دستیابی به برجام‌ اشاره کرد.

فتحی تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام اقدامی در راستای ایجاد توقف در مسیر توسعه و پیشرفت ملت ایران است و البته این خروج دارای ثمراتی برای کشور و ملت ما نیز بود و آن ایجاد وفاق و همدلی در بین تمامی نیروهای متعهد به نظام و رهبری معظم بوده است.

وی حمایت رهبری معظم از دولت تدبیر و امید و انتقاد ایشان از تخریب‌هایی که نسبت به دولت صورت می‌گیرد را در راستای سیاست‌های کلی نظام ارزیابی کرد و افزود: با مقاومت ملی و همدلی مسئولان، از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد و در یک شرایط و مرتبه بهتر قرار خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ در این نشست، بخشدار، مسئولان، اعضای شوراهای اسلامی و امام جمعه شهر سامن در سخنانی اهم ظرفیت‌ها و مسائل بخش سامن را با معاون استاندار و فرماندار ملایر در میان گذاشتند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha