• پنجشنبه / ۲ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 97120200895
  • منبع : نمایندگی مرکزی

وزیر راه و شهرسازی:

محور کمیجان- میلاجرد- ساروق در سال آینده بهسازی می‌شود

محور کمیجان- میلاجرد- ساروق در سال آینده بهسازی می‌شود

ایسنا/مرکزی وزیر راه و شهرسازی گفت: محور کمیجان- میلاجرد- ساروق در سال آینده بهسازی خواهد شد.

‌به گزارش ایسنا، ‌محمد اسلامی در جمع مردم شهر کمیجان در مسجد صاحب الزمان(عج) با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در گذشته سفارتخانه ها و استکبار نحوه حکومت کشور را تعیین می کردند، اما امام راحل کشور را از یوغ استکبار رها کرد و به برکت امام و شهدا و با استقامت و کوشش مردم ٤٠ سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه تحریم های امروز و جنگ اقتصادی به لحاظ ماهیتی از جنگ نظامی متفاوت است، اما هدف مشابهی را دنبال می کنند، گفت: دشمن همواره تلاش داشته تا مردم را علیه انقلاب بسیج کند در حالی که مردم با وعده پول انقلاب نکردند بلکه برای حفظ ایمان قیام کردند.

اسلامی تصریح کرد: انقلاب دارای پایه های اعتلای کلمه حق و اعتلا و آبادانی سرزمین است، طی ٤٠ سال اخیر فراز و نشیب های بسیاری برای کشور ایجاد شده است، اما نقطه قوت کشور این است که خودمان در داخل تصمیم گیری می گیریم و کسی از بیرون دخالت نمی کند و تمامی ساختار و قانون اساسی کشور با حضور مردم تعیین می شود و مردم دارای دلبستگی الهی به انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس برای افزایش کیفیت زندگی مردم اهتمام ویژه ای دارند و برای توسعه اشتغال تسهیلات روستایی و فراگیر در نظر گرفته شده است تا رونق کسب و کار حاصل شود، افزود: در حوزه راه ها باید همه نقاط از برخورداری لازم بهره مند باشند، وضعیت راه های فرعی و اصلی شهرستان کمیجان رصد و بررسی مناسبی انجام شده است و با مشارکت استان و نمایندگان کار متفاوتی انجام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: محور کمیجان- میلاجرد- ساروق بهسازی خواهد شد و سعی می شود در سال آینده کار با قدرت انجام گیرد تا دغدغه ای تحت عنوان وضعیت محورهای مواصلاتی و راه در کمیجان وجود نداشته باشد.

اسلامی با اشاره به احداث مرکز فرهنگی شهرستان کمیجان به عنوان یک مطالبه مردمی افزود: تسهیلگری لازم برای احداث این مجتمع انجام خواهد گرفت و جذب سرمایه گذار مد نظر قرار خواهد گرفت که سبب گسترش اشتغال در منطقه می شود.

به گزارش ایسنا، وزیر راه و شهرسازی از محور کمیجان -آهنگران نیز بازدید کرد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha