• یکشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98060301054
  • منبع : صدا و سیما

گله تهیه‌کننده «شب موسیقی» از دست‌اندرکاران جشنواره جوان

گله تهیه‌کننده «شب موسیقی» از دست‌اندرکاران جشنواره جوان

تهیه‌کننده «شب موسیقی» شبکه چهار با گله از دست‌اندرکاران جشنواره جوان، اعلام کرد که هیچکدام از مسوولان و داوران جشنواره، حاضر به شرکت در برنامه نشده‌اند.

به گزارش ایسنا، قسمت جدید «شب موسیقی» از مجموعه شب‌های هنر امشب (سوم شهریور ماه) با حضور دو گرافیست از «گرافیک پوستر و آلبوم موسیقی» می‌گوید.

حبیب الله ذوالفقاری، تهیه‌کننده شب موسیقی در گفتگو با روابط عمومی شبکه چهار سیما گفت: گرافیک پوستر و آلبوم موسیقی موضوعی است که برای برنامه امشب «شب موسیقی» انتخاب شده است و رضا مهدوی مجری کارشناس برنامه در این بخش میزبان سهیل حسینی و محسن دایی نبی گرافیست می شود. همچنین در این بخش با جمشید حقیقت شناس گرافیست به صورت تلفنی درباره موضوع برنامه گفتگو می شود.

ذوالفقاری گفت: در بخش «ناشنیده‌ها» این هفته یک قطعه بسیار شنیدنی و دیدنی از استاد شهرام ناظری پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده «شب موسیقی» در ادامه گفت: از سیزدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان که از ۵ مردادماه تا ۵ شهریورماه سال جاری در تالار رودکی تهران برگزار می شود، با همکاری جناب آقای مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه آیتم تهیه شد که در این برنامه پخش می شود.

ذوالفقاری در پایان با گله از عوامل جشنواره ملی موسیقی جوان گفت: از هفته گذشته تیم برنامه «شب موسیقی» با پیگیری و تلاش برای دعوت از مسئولان و داوران جشنواره در برنامه بودند، ولی متاسفانه ساعت ۲۰ شبِ گذشته پاسخ دادند که هیچ یک حاضر به حضور در این برنامه نشده‌اند و ما علیرغم تلاشمان برای پوشش این جشنواره، مجبور به تغییر موضوع برنامه شدیم.

«شب‌های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می پردازد.

این برنامه هر شب ساعت ۲۳ به صورت زنده ازشبکه چهار سیما پخش می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha