• یکشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98063115341
  • منبع : نمایندگی ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

دفاع مقدس همواره الهام‌بخش است

دفاع مقدس همواره الهام‌بخش است

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: دفاع مقدس استمرار عاشورای حسینی است و مانند آن در مسیر زمان حرکت می‌کند، الهام می‌بخشد و فرهنگ‌سازی می‌کند و شکوه کشور را به تصویر می‌کشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: دفاع مقدس استمرار عاشورای حسینی است و مانند آن در مسیر زمان حرکت می‌کند، الهام می‌بخشد و فرهنگ‌سازی می‌کند و شکوه کشور را به تصویر می‌کشد.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سردار «جمال شاکرمی» در در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح این استان در اولین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس برای همیشه معیاری برای رسیدن به قله‌های پیشرفت است و امروز در سایه اندیشه‌های دفاع مقدس تلاش دشمنان در جلوگیری از پیشرفت و صدور انقلاب اسلامی ابتر مانده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی در مقابل کثرت دشمنان تادندان‌مسلح با تأسی از فرهنگ عاشورایی و خط سرخ شهادت به پیروزی رسید و پیروزی در عاشورا در سایه شمشیرها نبود بلکه در سایه معنویت و دین شکل گرفت، ادامه داد: انقلاب اسلامی با تاشی از فرهنگ عاشورایی امروز در مقابل بزرگ‌ترین دشمنی‌ها و استراتژی‌های نظام استکبار جهانی قرارگرفته است و دشمنان در این کارزار همواره ناکام مانده‌اند.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تأکید بر اینکه فرهنگ عاشورای حسینی امروز یک گفتمان در چارچوب انقلاب اسلامی است، گفت: اوج عظمت و اقتدار ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهیدان هستند که بر تارک تاریخ می‌درخشند و درواقع به‌عنوان استوانه‌های محکمی بر پیکره عظیم استقلال، حریت و مردانگی انقلاب اسلامی قرار دارند.

 شاکرمی تاکید کرد: دفاع مقدس استمرار عاشورای حسینی است و مانند آن در مسیر زمان حرکت می‌کند، الهام می‌بخشد و فرهنگ‌سازی می‌کند و شکوه کشور را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: راهبرد و استراتژی ما درحرکت به سمت آینده برای رسیدن به قله‌های پیشرفت است و امروز شاهد آن هستیم که نصرت الهی در تمام جبهه‌ها در حال نزول است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha