• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98070100340
  • خبرنگار : 50189

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

افول آمریکا در دنیا را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود

افول آمریکا در دنیا را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود

ایسنا/کرمان قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، با بیان این مطلب که افول آمریکا در دنیا را در آینده نزدیک در زمینه های اقتصادی، سیاسی و ... شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: باید روح مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم را در مراسمات 13 آبان در سطح کشور متجلی کنیم و از همه مسئولین استانی می خواهیم از امروز برنامه ریزی های مناسبی در این راستا داشته باشند.

به گزارش ایسنا "نصرت‌اله لطفی" پیش از ظهر امروز اول مهرماه در آئین تکریم از خدمات «مهدی صدفی» رییس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان و معارفه رییس جدید این نهاد گفت: همدلی و هماهنگی بین مسئولین استان کرمان بی‌نظیر است و در سفر سال گذشته که به همه استان‌ها برای هماهنگی برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب داشتم، استان کرمان را به عنوان استان نمونه از لحاظ همدلی و همبستگی بین مسئولان آن در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور معرفی کردم.

وی با بیان این مطلب که فردی عهده‌دار ریاست این نهاد شود که اهمیت و سختی کار را درک کند، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه باعث خنثی سازی همه توطئه‌ها است و شورای تبلیغات اسلامی افتخار خدمت به این مردم را دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: هیچ بحثی برای تغییر ریاست شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان نبود و فقط به علت نائل شدن «مهدی صدفی» به درجه بازنشستگی این مهم را انجام دادیم و آقای «انجم‌شعاع» به عنوان رییس جدید شورای تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شدند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه 22 بهمن سال گذشته در کشور گفت: بزرگداشت 40 سالگی انقلاب نشان دهنده وحدت میان ملت ایران با همه سلایق و اختلاف دیدگاه‌ها بود و به جرات می توان عنوان کرد که در سال گذشته، مراسم جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی یکی از بی حاشیه‌ترین و باشکوه‌ترین مراسمات تاریخ انقلاب اسلامی بود.

لطفی، سازمان تبلیغات اسلامی را یک نهاد فرا سازمانی دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت همدلی و همبستگی بین مسئولین و مردم در راستای برداشتن بهتر گام دوم انقلاب استفاده کرد و معتقدیم در استانی همچون کرمان، این قدم محکم تر و استوارتر باید برداشته شود.

وی با بیان این مطلب که افول آمریکا در آینده نزدیک در زمینه های اقتصادی، سیاسی و ... شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: باید روح مقاومت و مبارزه با ظلم و ستم را در مراسمات 13 آبان در سطح کشور متجلی کنیم و از همه مسئولین استانی می خواهیم از امروز برنامه ریزی های مناسبی در این راستا داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha