• سه‌شنبه / ۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98070201452
  • خبرنگار : 50004

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با ایسنا خبر داد:

احتمال بهره‌برداری از راه آهن «میانه-بستان آباد» تا پایان مهر ماه

احتمال بهره‌برداری از راه آهن «میانه-بستان آباد» تا پایان مهر ماه

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از احتمال بهره‌برداری از راه آهن «میانه-بستان آباد» تا پایان مهر ماه با توجه به پیشرفت 95 درصدی آن خبر داد و گفت: اگر آسفالت‌ریزی مسیر ایستگاه راه آهن بستان آباد تا داخل شهر به پایان برسد، پروژه آماده بهره‌برداری می‎شود.

محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال بازدید وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه از پروژه خط آهن «میانه-بستان آباد» و دستور اکید رئیس جمهور برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه، کارهای خوبی در این خصوص انجام شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قطار در این مسیر تردد می‌کند و مشکلی در رفت و آمد قطار وجود ندارد و ایستگاه نیز تکمیل بوده و تنها قسمتی از راه تردد بین ایستگاه تا داخل شهر ناقص است که به احتمال زیاد تا 15 روز آینده به طور کامل به اتمام می‎رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از قول مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی برای کمک به تکمیل برخی پروژه‌های استانی شهرستان بستان آباد خبر داد و گفت: پروژه راه‌های ارتباطی شهری و روستای شهرستان از جمله پروژه چهار بانده کردن راه شیبلی به تبریز، پروژه راه تیکمه داش به سمت آزاد راه «تهران-تبریز» به طول 15 کیلومتر، پروژه راه روستای باش کند و پروژه پل اوجان از پروژه‌هایی هستند که مقرر شده است تا به تامین اعتبار به منظور تکمیل آن‌ها کمک شود.

وی ادامه داد: طی جلسه‎ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، مقرر شد تا برای تامین بخشی از اعتبارات پروژ‌‍‌های ملی مانند پروژه پل اوجان و راه «تیکمه داش-آزاد راه» از تهران کمک بگیریم و پروژه‌های استانی نیز با تغییر و جابه‌جایی اعتبار و پرداخت بخشی از طلب پیمانکاران از محل پروژه‌های قبلی دولت ادامه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۷-۰۲ ۱۹:۴۶

چه عجب از تکمیل بزرگراه سراب بستان آباد صحبتی نیست کلنگ در دولت اول آقای احمدی نژاد زده شده است.