• سه‌شنبه / ۲ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98070201710
  • منبع : نمایندگی سمنان

افزودن سه خوابگاه به فضای خوابگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود

افزودن سه خوابگاه به فضای خوابگاهی دانشگاه صنعتی شاهرود

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از افتتاح دو خوابگاه دانشجویی این دانشگاه در آستانه بازگشایی دانشگاه‌ها و سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: علاوه بر افتتاح این دو خوابگاه در مهرماه 98، یک خوابگاه دانشجویی دیگر به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی فاتح در جمع هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار کرد: با وجود برخی محدودیت‌ها سه پروژه عمرانی دانشگاه صنعتی شاهرود اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه یک خوابگاه جدید با ظرفیت 150 دانشجو به زودی به ظرفیت‌های خوابگاهی این دانشگاه اضافه می‌شود ادامه داد: دانشگاه صنعتی شاهرود همه توان خود را بکار می‌گیرد تا فضایی مناسب برای تحصیل دانشجویان این دانشگاه فراهم کند.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه چند پروژه عمرانی دانشگاه در حال ساخت است افزود: اجرایی شدن این پروژه‌ها با وجود محدودیت‌هایی که در بخش اعتباری وجود دارد نتیجه تلاش، همراهی و کمک همگانی مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه است.

وی بر لزوم استفاده درست و حداکثری از منابع دانشگاه تاکید و خاطرنشان کرد: دانشگاه شاهرودی می‌کوشد با صرفه‌جویی در برخی بخش‌ها، زمینه تکمیل پروژه‌های ناتمام این دانشگاه در آینده نزدیک را فراهم کند.

فاتح بر لزوم توجه به نیازهای آموزشی و پژوهشی روز تاکید و تصریح کرد: باید بحث تقاضا محوری، ضرورت کار، حل معضلات جامعه در خصوص رشته های جدید مدنظر قرار گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به ورود این دانشگاه به اجرای قراردادهای پژوهشی و توسعه کارآفرینی اظهار کرد: دانشگاه صنعتی شاهرود به‌دنبال توسعه و تعمیق فضای کارآفرینی است و از این رو در پی ایجاد رشته کارآفرینی و توسعه برخی فعالیت‌های تحقیقاتی است تا بتواند طرح‌های تحقیقاتی و قراردادهای پژوهشی را در این فضا بیش از پیش اجرایی کند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha