• شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98070604237
  • منبع : نمایندگی سمنان

شمارش معکوس برای افتتاح 4 پروژه ورزشی در دانشگاه سمنان

احداث مجهزترین زمین والیبال ساحلی استان در سرای دانشجویی فرهیختگان دانشگاه سمنان

احداث مجهزترین زمین والیبال ساحلی استان در سرای دانشجویی فرهیختگان دانشگاه سمنان

ایسنا/سمنان مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان از در دست اجرا بودن چهار طرح ورزشی در سراهای دانشجویی این دانشگاه با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش ایسنا دکتر محمود علیزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح‌ها شامل سومین زمین چمن مصنوعی دانشگاه در سرای دانشجویی فرزانگان با مشارکت دانشگاه سمنان و سازمان امور دانشجویان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال  و در ابعاد 20 در 40 متر است.

وی، پیست دوچرخه سواری در حاشیه مجتمع فرزانگان را دیگر پروژه ورزشی در حال ساخت این دانشگاه عنوان کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 400 میلیون ریال آماده بهره‌برداری است که  دانشجویان دختر دانشگاه از آن بهره‌مند می‌شوند .

مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان تصریح کرد: فاز دوم سالن ورزشی فرزانگان هم با هدف تسهیل در استفاده از این سالن ورزشی با اعتبار سه میلیارد ریالی در حال اجراست .

 دکتر علیزاده همچنین به  احداث زمین والیبال ساحلی در محوطه سرای دانشجویی فرهیختگان اشاره کرد و گفت‌: این زمین ورزشی نیز از دیگر پروژه‌های ورزشی در دست احداث دانشگاه سمنان است که بهترین زمین والیبال ساحلی در سطح استان خواهد بود و با اعتبار 160 میلیون ریالی در حال تکمیل است  .

به گفته مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان این طرح‌های ورزشی در راستای سیاست تمرکز بر فضاهای ورزشی زودبازه و با رویکرد سوق‌دهی جوانان دانشجو به سمت ورزش و غنی‌سازی اوقات فراغت انان در بزرگ‌ترین سراهای دانشجویی دانشگاه در حال اجراست و به زودی با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد .

وی یادآور کرد: پیش از این دو زمین چمن مصنوعی نیز در سرای دانشجویی فرهیختگان افتتاح و دانشجویان پسر دانشگاه از امکانات آن بهره‌مند شدند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha