• پنجشنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98072518930

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فارس:

مناطق ویژه برای واحدهای صادرات محور یک فرصت است

مناطق ویژه برای واحدهای صادرات محور یک فرصت است

ایسنا/فارس مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی استان فارس گفت: مناطق ویژه برای تولیدکنندگان و صنعتگران صادرات محور، یک فرصت محسوب می‌شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی استان فارس اعتقاد دارد مناطق ویژه برای تمام واحدهای صنعتی و تولیدی صادرات محور، فرصتی مناسب برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، نادر طیبی شامگاه چهارشنبه ۲۴ مهر در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته در شیراز گفت: سرمایه گذاران می‌توانند با بهره‌گیری از شرایط خاص مناطق ویژه اقتصادی، دستگاه‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز خود را بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد کنند.

او با بیان اینکه تولیدکنندگان و صنایع فرآوری و بسته بندی محصولات غذایی هم امکان واردات ماشین‌آلات و تجهیزات بسته‌بندی و سورتینگ را از طریق مناطق ویژه اقتصادی دارند، گفت: امتیازات ارایه شده در منطقه ویژه اقتصادی باعث خواهد شد تا قیمت تمام شده محصولات کاهش مناسبی را داشته باشد که این امر امکان رقابت در بازارهای جهانی را فراهم می‌کند.

طیبی همچنین گفت: واگذاری زمین بصورت اقساط بلند مدت با وجود زیرساخت لازم در این مناطق از دیگر امتیازات پیش بینی شده برای منطقه ویژه اقتصادی است.

وی در ادامه با اشاره به نمایشگاه خرما، گفت: این نمایشگاه بستری برای معرفی توانمندی‌ها و تبادل دانش فنی و جذب مشتری و توسعه بازار فروش محصولات؛ این نمایشگاه‌ها عامل ایجاد زیرساخت برای کمک به توسعه اقتصادی استان است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فارس گفت: محصول خرما یکی از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فارس به شمار می‌رود و این نمایشگاه نیز یک بستر برای معرفی چنین ظرفیت و توانمندی در داخل و خارج کشور است که زمینه ساز افزایش فروش و صادرات هم خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دومین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع فرآوری خرما از بیست و سوم مهر در شیراز آغاز به کار کرده و تا ۲۶ مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha