• یکشنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98072820550
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری؛ رکورددار خرید کتاب در نمایشگاه‌های استانی سطح کشور

چهارمحال و بختیاری؛ رکورددار خرید کتاب در نمایشگاه‌های استانی سطح کشور

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به افزایش چشمگیر میزان خرید مردم از نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال چهارمحال و بختیاری توانست رکورد خرید کتاب را در نمایشگاه‌های استانی کتاب در سراسر کشور بشکند و مردم حدود ۸۰۰ میلیون تومان بیشتر از مبلغ سال گذشته کتاب خریدند.

جواد کارگران در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان کار چهاردهیمن نمایشگاه بزرگ کتاب استان، اظهار کرد: طی ۵ روز فعالیت این نمایشگاه، ۲۰۷ هزار بازدیدکننده از بخش‌های مختلف بازدید و مبلغ ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان کتاب خریداری کردند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر میزان خرید مردم از نمایشگاه کتاب امسال در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال چهارمحال و بختیاری توانست رکورد خرید کتاب را در نمایشگاه‌های استانی کتاب در سراسر کشور بشکند و مردم حدود ۸۰۰ میلیون تومان بیشتر از مبلغ سال گذشته کتاب خریدند.

کارگران در ادامه بیان کرد: سال گذشته مبلغ ۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان از این نمایشگاه خرید صورت گرفت، ضمن اینکه تعداد بازدیدکنندگان در سال گذشته ۱۹۰ هزار نفر بود.

وی با اشاره به تخصیص ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال یارانه برای چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، تأکید کرد: به دلیل استقبال فراوان مردم از نمایشگاه کتاب، سهیمه بن تخفیف کتاب تخصیص داده شده به این نمایشگاه یک روز پیش از اتمام زمان فعالیت نمایشگاه به اتمام رسید و میزان ۱ میلیارد ریال مازاد بر بن سهمیه، از طرف معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این نمایشگاه تخصیص یافت.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال‌وبختیاری با حضور ۴۲۰ ناشر کشوری و بیش از ۷۰ هزار عنوان کتاب از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha