• سه‌شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98073021943
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار ویژه ملایر:

اجرای دو طرح بزرگ صنعتی ملایر ۱۰۰۰ نفر را شاغل می‌کند

اجرای دو طرح بزرگ صنعتی ملایر ۱۰۰۰ نفر را شاغل می‌کند

ایسنا/همدان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: تمام تلاش مدیر ارشد استان ورود سرمایه ‌گذاران به همدان است و در این زمینه رایزنی‌های مختلفی را در مرکز و با حضور نمایندگان مجلس داشته است.

به گزارش ایسنا، قدرت اله ولدی امروز در حاشیه دیدار با مدیرعامل شرکت ملارد شیر و یکی از کارشناسان ارشد شستا در ملایر، افزود: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی توانسته در نقاط مختلف کشور پروژه های زیادی را به اتمام برساند و خدمات مناسبی را به مردم و به ویژه افراد تحت پوشش ارائه دهد.

وی با بیان اینکه با تلاش ها و پیگیری های استاندار همدان، دو پروژه بزرگ توسط شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در ملایر انجام می شود، اظهار کرد: ما نیز در ملایر دست سرمایه گذاران و بخش خصوصی را به گرمی می فشاریم و آماده همکاری لازم هستیم.

ولدی با اشاره به اینکه برای اجرای پروژه دامداری ۶۰۰۰ رأسی در ملایر زمین های پیشنهادی درنظر گرفته شده است که پس از بررسی های اولیه قطعی می شود، بیان کرد: با اجرای این دو طرح با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان حدود ۱۰۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) برای اجرای دو طرح بزرگ سیلیکون متال و دامداری سنگین ۶۰۰۰ رأسی در ملایر هفت هزار میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری می‌کند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه این شرکت قرار است سرمایه گذاری های کلانی در شهرستان ملایر انجام دهد، افزود: طبق جانمایی های انجام شده قرار است این دو طرح بزرگ صنعتی در بخش جوکار اجرایی شود به طوریکه اجرای این طرح ها موجب رونق تولید و اشتغال در این شهرستان می شود.

وی با بیان اینکه مقرر شد هلدینگ صدر تأمین مطالعات امکان سنجی پروژه سیلیکون متال را برای بررسی به معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت شستا تحویل دهد، یادآور شد: همچنین قرار است با توجه به ابعاد پروژه سیلیکون متال برای کمک به تأمین مالی، منابع ارزی این پروژه با کمک استاندار همدان از طریق منابع صندوق توسعه ملی تأمین شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha