• شنبه / ۴ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98080401659
  • منبع : نمایندگی سمنان

مصدومیت 22 نفر در سانحه اتوبوس تهران-مشهد در سمنان

مصدومیت 22 نفر در سانحه  اتوبوس تهران-مشهد در سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از مصدمیت 22 سرنشین یک اتوبوس در محور سمنان دامغان خبر داد.

به گزارش ایسنا- مظفر محمدخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این تصادف شب گذشته حوالی ساعت 23 رخ داده است.

وی از اعزام تیم‌های امداد جاده‌ای و واکنش سریع این نهاد به محل حادثه خبر داد و افزود: مصدومان حادثه با کمک اوؤژانس سمنان به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه این اتوبوس 47 سرنشین داشته تصریح کرد: خوشبختانه این سانحه که در کیلومتر 11 سمنان به دامغان رخ داد، تلفات جانی نداشته است.

وی از حضور پلیس راه استان و اورژانس سمنان در محل حادثه خبر داد و با بیان اینکه این اتوبوس دچار انحراف از جاده شده ادامه داد: با توجه به آغاز بارش‌ها در استان و لغزندگی محور این اتوبوس دچار انحراف شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن تقدیر از تیم‌های امداد جاده‌ای هلال احمر و دیگر دستگاه‌های مسوول خاطرنشان کرد: همه مصدومان حادثه رهاسازی و با کمک اورژانس سمنان به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین رئیس پلیس راه استان گفت: خروج اتوبوس از جاده در محور سمنان- دامغان به علت عجله و شتاب بی مورد راننده 2 مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ تقی کبیری در تشریح این حادثه، اظهارداشت: ساعت 23 روز گذشته وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور سمنان -دامغان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای پلیس راه به محل حادثه در کیلومتر 8 این محور، افزود: یک دستگاه اتوبوس با 49 سرنشین که از تهران به مقصد مشهد در حرکت بود به طور ناگهانی از جاده خارج می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه حادثه 2 مصدوم برجای گذاشت که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شدند، عجله و شتاب بی مورد راننده را علت بروز سانحه اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین با اشاره به برودت هوا و نزول باران و لغزندگی سطح جاده ها از عموم رانندگان خواست با هوشیاری و احتیاط کامل برانند و از هر گونه رفتار پرخطر پرهیزکنند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha