• سه‌شنبه / ۱۴ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98081408298
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اعلام کرد

افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه آب فاضلاب توسط وزیر نیرو در آذربایجان غربی

افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه آب فاضلاب توسط وزیر نیرو در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از افتتاح ۴ پروژه آب و فاضلاب توسط وزیر نیرو در استان خبرداد.

علیرضا رضوی در گفت و گو با ایسنا در خصوص پروژه های افتتاحی این شرکت توسط دکتر اردکانیان در استان افزود: کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب و سامانه فاضلاب اشنویه، افتتاح تصفیه خانه آب پلدشت، ،سامانه تامین آب مهاباد و سامانه فاضلاب گلمان ارومیه از پروژه های افتتاحی امروز در استان است که با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰ میلیارد ریال این پروژه ها افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

رضوی با اشاره به افتتاح سامانه فاضلاب گلمان ارومیه تصریح کرد: ظرفیت تصفیه خانه مذکور ۶۸۴۰ مترمکعب در شبانه روز بوده و ظرفیت کل طرح دو مدول در چهار فاز ۲۷ هزار و ۳۶۰ مترمکعب در شبانه روز است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به مشخصات پمپاژ خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب گلمان گفت: طول شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب تحت پوشش فاز یک مدول اول ۲۰ کیلومتر و اعتبار هزینه شده برای کل طرح ۴۰۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه تصفیه خانه آب مهاباد گفت: این تصفیه‌خانه با ظرفیت تزریق ۷۵۰ لیتر آب در ثانیه قادر است تا افق سال ۱۴۱۸ برای بیش از ۲۴۶ هزار نفر جمعیت شهری مهاباد آب شرب سالم و بهداشتی تامین کند.

رضوی کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۶۲۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به پروژه افتتاح تصفیه خانه آب پلدشت گفت: ظرفیت تصفیه خانه مذکور ۳۰ لیتر در ثانیه بوده و ۱۲۰۰۰نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد که برای این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب اشنویه، با بیان اینکه ظرفیت این تصفیه خانه ۹۷۷۵ مترمکعب است، تصریح کرد: جمعیت هدف ۵۲۰۰۰ نفر برای افق سال ۱۴۲۵ مقرر شده که اعتبار برآورد شده برای این طرح ۶۵۳ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه طول شبکه جمع آوری اصلی و فرعی سامانه فاضلاب اشنویه ۱۰۲ کیلومتر است و طول خط انتقال ۰.۶ کیلومتر در نظر گرفته شده است، گفت: این تصفیه خانه در ۲۴۰۰۰ مترمربع احداث و دارای ۲ ایستگاه پمپاژ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha