• یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98081911711
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار گلپایگان:

به چه زبانی بگوییم حق آبه گلپایگان افزایش یابد

به چه زبانی بگوییم حق آبه گلپایگان افزایش یابد

ایسنا/اصفهان فرماندار گلپایگان گفت: دو سد مهم با ظرفیتی بالغ بر ۲۴۰ میلیون مترمکعب آب در شهرستان وجود دارد اما حق آبه کشاورزی ما حدود ۶۰ میلیون مترمکعب است و باید افزایش پیدا کند.

حسین یارمحمدیان امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بسیاری از اوقات در شهرستان ابتکار عمل را به دست گرفتیم. اولین شهرستانی بودیم که ماشین‌آلات مورد نیاز را در اختیار امور منابع آب قرار دادیم تا مسیل‌های خطرناک را لایروبی کنند. امسال بررسی فرمانداری‌ها برای کسب رتبه توسط وزارت کشور انجام شد، این بررسی در ۸ آیتم انجام گرفت و نهایتاً توانستیم رتبه سوم استان را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در طول چهل سال بعد از انقلاب هیچ حزبی در گلپایگان نداشتیم، اما در طول یک سال و نیم گذشته دو حزب اصولگرا به نام "خانه کشاورز" و  "ثقلین" مجوز فعالیت گرفتند. همچنین در یک سال و نیم گذشته تاکنون ۶ دوربین پایش تصویری در سطح شهرستان نصب شده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار گلپایگان گفت: اگر سه معضل مهم در شهرستان داشته باشیم یکی از آن فاضلاب است که به بودجه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد، البته سرفصل آن دیده شده و حدود ۵ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته است، راه اجرای این پروژه بیشتر از طریق مجلس است و نه دولت، ضمن اینکه در شأن شهرستانی با این عظمت نیست که فاضلاب نداشته باشد.

یارمحمدیان اضافه کرد: بیش از ۱۰ نامه به مسئولان استان و کشور درباره آب شهرستان زده‌ایم، ولی گله‌مند هستیم از این بابت که دو سد مهم با ظرفیتی بالغ بر ۲۴۰ میلیون مترمکعب آب در شهرستان وجود دارد، اما حق آبه کشاورزی ما حدود ۶۰ میلیون مترمکعب است و باید افزایش پیدا کند. به نمایندگی از مردم گلپایگان به مسئولان منابع آب می‌گویم که حتماً و البته قانونی باید سهمیه و ظرفیت حق آبه شهرستان افزایش پیدا کند، دیگر به چه زبانی بگوییم، ۱۰ بار نامه زدیم و جلسه گرفتیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha