• دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98082012170

رییس جمهور در بدو ورود به رفسنجان:

امیدوارم سفر به کرمان مایه خیر و برکت برای مردم این منطقه باشد

امیدوارم سفر به کرمان مایه خیر و برکت برای مردم این منطقه باشد

ایسنا/کرمان رییس جمهور گفت: امیدواریم سفر به استان کرمان مایه خیر و برکت برای مردم دیار کریمان و کشور باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز در بدو ورود به شهرستان رفسنجان به منظور سفری ۲ روزه به استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در این روز مبارک و عزیز، مسعود میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) بعد از سفر یزد به استان کرمان آماده ایم تا میهمان مردم دلاور این منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه سفر ۲ روزه به استان کرمان را با دیدار با مردم شریف رفسنجان آغاز خواهیم کرد تصریح کرد: پروژه های مهمی را در این سفر در دست افتتاح داریم.

رییس جمهور گفت: در این سفر چگونگی اجرای مصوبات گذشته دولت برای استان کرمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد و امیدواریم سفر به استان کرمان مایه خیر و برکت برای مردم دیار کریمان و کشور باشد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور در نخستین روز از سفر خود به استان کرمان به شهرستان های بافت، سیرجان و کرمان هم سفر کرده و از چندین طرح بهره برداری می کند. رئیس جمهور در سیرجان از پروژه های صنعتی، معدنی بازدید می کند و در شهرستان بافت هم طرح فولاد این شهرستان را به بهره برداری رسمی خواهد رساند.

حجم سرمایه گذاری پروژه های مورد بهره برداری در این سفر بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان و میزان اشتغال زایی مستقیم طرح ها حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

رئیس جمهور در آخرین برنامه سفرش به استان کرمان در نشست خبری پاسخگوی پرسش های خبرنگاران خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha