• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98082113079
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مسئولیت ناهنجاری های امروز جامعه تنها به عهده نیروی انتظامی نیست

مسئولیت ناهنجاری های امروز جامعه تنها به عهده نیروی انتظامی نیست

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ناجا نقش پررنگی را در حوزه نرم افزاری تمدن اسلامی دارد، نظم و امنیت در جامعه که بخشی از سبک زندگی اسلامی است که در حوزه وظایف ناجاست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: امروز ماموریت ناجا در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت ویژه ای است چراکه باید در ۴۰ سال دوم انقلاب شتاب حرکت خود را افزایش دهیم.
وی افزود: چشم انداز گام دوم انقلاب اسلامی بسیار بلند است، ایجاد تمدن نوین اسلامی پایه هایی را دارد که بخشی از آن به دست سربازان امام زمان در ناجا است.
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: حوزه سخت افزار تمدن اسلامی به عهده بدنه دولت و صنعت و ... است اما حوزه نرم افزار تمدن اسلامی به دوش ماست و بخش عمده تمدن اسلامی مستقیم با مامورت ناجا درارتباط است، حوزه نرم افزار حوزه اخلاق و دانش و فرهنگ و امنیت است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: ناجا نقش پررنگی را در حوزه نرم افزاری تمدن اسلامی دارد، نظم و امنیت در جامعه که بخشی از سبک زندگی اسلامی است که در حوزه وظایف ناجاست.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: ما برای تحقق حوزه سخت افزار و نرم افزار تمدن اسلامی نیازمند اندیشه بزرگ تمدن سازی هستیم که باید توسط نخبگان تمام حوزه ها گسترش یابد.
وی خاطرنشان کرد: هر کدام از ما بتوانیم نقش خود را در تقویت اندیشه مردم در حوزه تمدن اسلامی ایفا کنیم کار بزرگی انجام دادیم، نعمت نظم و امنیت رهاورد خستگی ناپذیر ناجاست، استان هرمزگان بیش از دو هزار کیلومتر ساحل آبی در مبرازه با حوزه های مختلف قاچاقیکی از دالان های ورود به کشور است و نقش نیروی انتظامی برای مقابله با این پدیده شوم بی بدیل است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: آنچه نشان دهنده رهاورد تلاش های نبروی انتظامی است توفیقات ارزشمند این مجموعه است و از تلاش های خستگی ناپذیرشان قدردانی می کنیم، از زحمات سردار ملکی و دغدغه هایش در حوزه اخلاق و زمینه های مختلف داشتند نقش موثری را ایفا کرد و ما مردم هرمزگان همیشه قدردان وی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد:  قطعا در عصر جدید با حضور سردار جعفری شاهد شتاب بیشتر در ایجاد تمدن اسلامی در هرمزگان خواهیم بود، در حوزه اخلاق و ارزش های دینی توجه خاصی می طلبد چراکه دشمن اخلاق جامعه راتهدید می کند و ارزش های الهی و انقلابی جامعه را مورد تعرض قرار می دهد و ناجا با اقتدار می تواند جلوی فعالیت های سازمان یافته در این حوزه را بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: مسئولیت ناهنجاری های امروز جامعه تنها به عهده نیروی انتظامی نیست اما مقابله ناجا با این ناهنجاری ها با ایجاد محیط امن اخلاقی اجازه نمی دهد ناهنجاری به خصوص جزایر هرمزگان را به آلودگی بکشاند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha