• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98082113157
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

هرمزگان باید فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود

هرمزگان باید فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در کنار سایر اعضای شورای تامین نقشی بی بدیل و وسیع و عمیق است.

فریدون همتی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان، افزود: تامین امنیت جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری پراکنده هرمزگان کاری دشوار اما موفق بوده است، در جاده های شهر و روستای هرمزگان احساس امنیت بسیاری وجود دارد و امنیت مقوله مهمی برای مردم است.
وی عنوان کرد: یکی از برکات مهم و بزرگ جمهور اسلامی ایران امنیت بی نظیری است که در کشور داریم و دشمن سعی زیادیب برای ایجاد شکنندگی در آن دارد که با هوشیاری تمامی نیروهای امنیت کشور به خصوص نیروی انتظامی ناموفق است.
استاندار هرمزگان بیان کرد: فضای کشورهای دیگری که با توطئه دشمنان اسلام وضعیت فجیعی دارند، با خلق داعش جنایت های رقم زدند که تاریخ از انتقال آن به آینده خجالتمی کشد، همه این توطئه ها را برای ایران هم چیده بلودند اما به لطف خدا، دعای خیر مقام معظم رهبری و تلاش مسئولین و مردم بی اثر شده است.
همتی با اشاره به اینکه امنیت مشور ایران مردم محور است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی بر پاه مشارکت مردمی پیش می روند که نعمت بسیار مهمی است، امنیت زمانی پایدار است که با مشارکت خود مردم باشد.
وی تصریح کرد: هماهنگی خوبی در بین اعضای شورای تامین در هرمزگان وجود دارد، نظرات دقیق با تحلیل درست و عمیق و همراهی و هم دلی در تصمیم نهایی برای تامین امنیت وجود دارد.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: استان هرمزگان از نظر امنیت شرایط مطلوبی دارد و شاخص های امنیتی ما در جلسات شورای تامین کنترل می شود و امروز مرز جمهوری اسلامی ایران در دریا و تنگه هرمز با دست مقتدر نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی امنیت دارد، دیدیم پهباد پیشرفته دشمن را با اقتدار نابود کردند و به جهان این اقتدار را نشان دادند و پشت آن موشک اراده الهی بود.
همتی افزود: هرمزگان استانی استراتژیک است، در مبارزه با قاچاق تلاش های موفق و اقدامات ارزنده ای توسط نیروی انتظامی صورت گرفته که جای تشکر بسیاری دارد.
وی بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی با کم ترین امکانات و حقوق و مزایا و با روحیه انقلابی این امنیت پایدار و عمیق و توام با رضایت مردم را ایجاد کرده اند و همه ما قدردان این زحمات هستیم و برای پشتیبانی از نیروی انتظامی در استان دریغ نداریم و هر اقدامی برای موفقیتش لازم باشد آماده هستیم.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: مردم از بنده تقاضا دارند در برخورد با خلاف و قاچاق قاطع باشید اما هرمزگان را در رسانه ملی محل قاچاق و ناامنی نشان ندهید، هرمزگان باید فضایی امن برای سرمایه گذاری نشان داده شود.
همتی تصریح کرد: زندگی مردم ساحل نشین در تاریخ با صید و صیادی و تجارت گذشته است، باید مراقب باشیم که حقوق دولت پرداخت شود و تولید ملی به خطر نیفتد اما نیروی انتظامی نیز باید مواظب باشد فعالیت های خرد مردم ساحل نشین دچار خلل نشود، آیین نامه ای در خصوص ملوانان تنظیم شد و بسیار تاثیرگذار بود.
وی عنوان کرد: مبارزه با قاچاق ظریف است و با مردم ساحل نشین طرف است، سردار ملکی کمک بسیار داشت در این زمینه که هم اقدام علیه قاچاق انجام شود هم به مردم ساحل نشین آسیبی نرسد و به فرموده مقام معظم رهبری با قاچاق سازمان یافته مقابله مقتدرانه شود.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید به خود افتخار کنیم که در این شرایط تحریم که با نیمی از بودجه همیشگی کشور را اداره می کنیم اما تمامی نهادهای دولتی، نظامی، انتظامی، قضایی، نخبگان رسانه ها، ائمه جمعه و ... در کنار هم هستیم و جلو می رویم و دشمن به این نتیجه رسیده که تحریم ها کارساز نوده و این موفقیت بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.
همتی افزود: عمران و آبادانی در کشور و افزایش اشتغال انجام می شود، گرانی و سختی های بزرگ هم وجود دارد، محور مقاومت سختی ایی دارد که مردم به احترام مقام معظم رهبری، شهدا و جانبازان در این محور ما را همراهی کردند و امروز جمهوری اسلامی دوران باشکوهی را می گذراند.
وی اضافه کرد: باید به مردم خبر خوب دهیم، اقدامات لازم را انجام دهیم اما خبرهای خوب را به مردم برسانیم؛ برای مثال کشف میدان نفتی خبر بسیار خوبی بود که تا ۶۰ سال آینده ثروت عظیمی را برای کشور ایجاد می کند.
استاندار هرمزگان بیان کرد: از تمامی خدمات هوشمندان و مهم سردار ملکی تشکر می کنم، وی برای بنده و شورای تامین بازوی بسیار قوی بود و فرمانده بسیار موفقی است؛ کارهای عمرانی بسیاری نیز در زمان خدمت وی در هرمزگان صورت گرفته است.
همتی افزود: به انتخاب سردار اشتری نیز برای انتخاب سردا جعفری ایمان داریم، از دست دادن سردار ملکی سخت بود اما از حضور سردار جعفری خوشحالیم و برایش آرزوی موفقیت و پرقدرت تر ادامه دادن راه سردار ملکی را آرزومندم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha