• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98082113613
  • خبرنگار : 30077

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

اجرای سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی در استان سمنان

اجرای سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از اجرای سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی(eight) در مراکز آزاد آموزش زبان انگلیسی استان سمنان خبر داد.

حسن رهایی در جلسه انعقاد و تبادل تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان که با حضور رئیس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: پروژه بومی سازی متون زبان انگلیسی چندین سال است که توسط جهاددانشگاهی و با انجام پژوهش و تحقیق در این زمینه در حال انجام است و سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در این استان گسترش می یابد.

وی افزود: یکی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهاددانشگاهی، انجام پژوهش های کاربردی و مطالعاتی در حوزه های مختلف به ویژه آموزش و پرورش است و در این راستا ارتباط خوبی با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برای ارتقا و افزایش زمینه های همکاری  آموزشی و پژوهشی وجود دارد.

حسن رهایی بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های میان بخشی و سایر دستگاه ها و نهادها برای انجام فعالیت های پژوهشی، علمی و آموزشی را بسیار ارزشمند و تأثیر گذار دانست و افزود: این تفاهم نامه همکاری نیز در راستای استفاده بهینه از منابع و ارتقاء سطح کیفی خدمات و در جهت توسعه امور آموزشی و پژوهشی و توسعه و ارتقاء زمینه های همکاری علمی، پژوهشی، آموزشی و فناورانه منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا سیستم بومی آموزش متون زبان انگلیسی(eight) با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان در مراکز آزاد آموزش زبان انگلیسی استان سمنان گسترش می یابد.

به گزارش ایسنا،رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: این سیستم بومی آموزش زبان انگلیسی (eight) حاصل چند سال پژوهش و تحقیق جهاددانشگاهی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و محتواهای آموزشی است که در راستای منویات مقام معظم رهبری انجام شده است و مشتمل بر ۸ سطح و هریک از سطوح شامل ۸ درس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha