• پنجشنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98082315277

موفقیت صداوسیمای خراسان رضوی در «شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه» 

موفقیت صداوسیمای خراسان رضوی در «شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه» 

ایسنا/خراسان رضوی  صدا و سیمای خراسان رضوی در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه، موفق به کسب رتبه‌های برتر و برگزیده شد. 

شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، حمایت از نخبگان علمی و قدردانی از متخصصان خلاق که با جهاد بی‌وقفه و ارائه طرح‌های نوآورانه، زمینه رشد و پیشرفت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورده‌اند، با حضور دکتر علی عسکری، رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، معاونان، مدیران کل و برخی نخبگان کشوری در حوزه فنی در تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان رضوی، معاونت فنی این مرکز با کسب 4 تندیس برتر و 13 لوح برگزیده و حضور فعال و همه‌جانبه‌ در این اجلاس، موفق به کسب رتبه‌های برتر و برگزیده شد. 

این عناوین شامل، تندیس مرکز برتر شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه، تندیس مدیریت برتر پشتیبانی فنی مراکز، تندیس مدیریت برتر فرستنده‌های رادیویی، تندیس مدیریت برتر  ارتباطات ماهواره‌ای، لوح مدیریت برگزیده ارتباطات ماهواره‌ای، لوح مدیریت برگزیده فرستنده‌های رادیویی، لوح مدیریت برگزیده پشتیبانی فنی و لوح برگزیده ایستگاه پرقدرت تلویزیونی ایستگاه مدرس است. 

لوح طرح برگزیده تهیه و تدوین کتاب فرستنده پرقدرت تلویزیونی به مجید ساقی و علی اعتمادی‌فر، لوح ایده برگزیده راه‌اندازی متمرکز سامانه‌های رادیونما در مجموعه جام‌جم مبتنی بر مجازی‌سازی به فرهاد بغنی و علی اصغر مختارشاهی، لوح طرح برگزیده ساخت فیلتر هوشمند جهت تهویه هوای فرستنده در مناطق گرم خشک به اسماعیل قارزی، لوح طرح برگزیده طراحی و اجرای فرایندها و سرویس‌های فناوری اطلاعات به جواد وحیدیان و اعظم‌السادات بنی‌ هاشمی و لوح طرح برگزیده طراحی و اجرای قفس فارادی ساختمان به اسماعیل قارزی اهدا شد. 

همچنین لوح مقاله برگزیده جشنواره فنی «مرور بر معماری جهانی نتفلیکس» به جواد وحیدیان و لوح ارائه سمینار برگزیده جشنواره با عنوان «دانش پنهان» به حسن هادی اعطا شد. لوح برتر امنیت و پایداری سیگنال و پدافند غیرعامل اجلاس و لوح برتر مرکز در نمایشگاه اجلاس فناوری رسانه نیز از دیگر عناوین کسب شده صداوسیمای خراسان رضوی در شانزدهمین اجلاس فناوری رسانه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha