• سه‌شنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98082818247

فرمانده سپاه الغدیر خبر داد:

برگزاری ۴۰۰ برنامه متنوع ویژه ۴۰ سالگی بسیج در یزد

برگزاری ۴۰۰ برنامه متنوع ویژه ۴۰ سالگی بسیج در یزد

ایسنا/یزد فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد با بیان این که تمام برنامه‌های بزرگداشت ۴۰ سالگی بسیج با غبارروبی همزمان تمام گلزارهای شهدا در استان آغاز می‌شوند، گفت: ‌امسال به مناسبت هفته بسیج ۴۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی در دو هزار رده مقاومت استان یزد برگزار می‌شود.

سرهنگ «رضا پورشمسی» در نشست خبری اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سالروز ۴۰ سالگی تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار کرد:‌ امسال از پنج شنبه ۳۰ آبان ماه هفته بزرگداشت بسیج در یزد و دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی عبارت«بسیج؛ ۴۰ سال خدمت،‌جهاد، شهادت» به عنوان شعار امسال هفته بسیج تعیین شده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۴۰ عنوان برنامه در قالب ۴۰۰ ریز برنامه فرهنگی، آموزشی،‌تبیینی و سیاسی در دو هزار رده بسیج و سپاه اسالت یزد برگزار می‌شود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در ادامه گفت:‌ برگزاری ویژه برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، رزمایش اقتدار بسیجیان، همایش بانوان انقلابی، کنگره ملی شعر بسیج با عنوان«در امتداد حضور»، شب خاطره گویی بسیج، شکوه اقتدار، اعزام همزمان ۴۰ گروه جهادی و برگزاری جشنواره استانی سرود و تواشیع از جمله برنامه‌های شاخص استان یزد در هفته بسیج است.

پورشمسی با بیان این که تمام برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در یزد با غبارروبی همزمان تمام گلزارهای شهدا در سطح استان آغاز می‌شوند، تصریح کرد: برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری از دیگر برنامه‌های ویژه و در دستور کار سپاه الغدیر در هفته پیشه‌رو است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت جذب مشارکت زنان در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی بسیج،‌ بیان کرد:‌ زن در فرهنگ بسیجی به عنوان الگویی ارزشمند و موثر در جامعه شناخته می‌شود.

وی با بیان این که‌ در فرهنگ جامعه اسلامی زن به عنوان الگوی سوم شناخته می‌شود، گفت:‌ نگاه بسیجی براین باور است که ضمن زنان ضمن حضور فعال در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌توانند به بهترین شکل ممکن از حرمت و حریم خود پاسداری و حفاظت کنند.

فرمانده سپاه الغدیر مردم یاری و محرومیت زدایی را دو رسالت مهم بسیج در شرایط کنونی دانست و بیان کرد:‌ به منظور تقویت و افزایش کمی و کیفی وظایف بسیج در این حوزه برای اولین بار گروه جهادی رسانه در سپاه الغدیر راه‌اندازی شده است.

وی به تصویر کشیدن خدمات گروه‌های جهادی مستقر در مناطق محروم و انتشار مطالبات جامعه هدف به مسئولان را دو وظیفه اصلی گروه جهادی رسانه در استان یزد عنوان کرد و افزود:‌ آن چیزی که تفکر بسیج را شکل داده باور علوی(یتم نوازی) و عاشورایی(فداکاری و ایثار) است.

این مسئول در پایان سخنان خود با بیان این که محدوده فعالیت بسیج فرامرزی و جهانی است، گفت: به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران؛ فتح الفتوح،‌ تربیت نیروی انقلابی و نهادینه سازی فرهنگ بسیج است.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha