• چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98090604130

برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری گلدسته سرو در گلستان

برگزاری اختتامیه جشنواره کشوری گلدسته سرو در گلستان

ایسنا/گلستان اختتامیه جشنواره گلدسته‌های سرو ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و استاندار گلستان در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: استان گلستان میزبان اولین جشنواره گلدسته سرو با موضوع نماز با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده سراسر کشور است.

احسان گوهری راد ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره تقویت هویت دینی و توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان، اعتلای اخلاق و ایمان در بین فرهنگیان و دانش آموزان و ایجاد انس و الفت با نماز است.

وی یادآور شد: ۳۴ هزار اثر از دانش آموزان و بیش از ۵۰۰ اثر از همکار فرهنگی در سراسر کشور به جشنواره گلدسته سرو ارسال شده است و در مجموع از ۲۲۸ نفر تجلیل خواهد شد.

دکتر حق شناس، استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: میزبانی از اجلاسیه سراسری نماز مایه افتخار استان است و سعی می کنیم آن را بهترین شکل برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گلستان به لحاظ تنوع اقوام ۱۷ قوم را در خود جای داده و برگزاری این اجلاسیه می تواند ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در این استان را معرفی کند.

استاندار گلستان تصریح کرد: اگر نماز ما نماز واقعی باشد، بسیاری از دستگاه های فرهنگی نیاز به کار دیگری ندارند زیرا نماز بازدارنده از خطا و اشتباه است.

در ادامه علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش در این مراسم گفت: در ۷۰ هزار مدرسه کشور نماز اقامه می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال میزبان دو رویداد بزرگ دیگر در حوزه نماز هستیم که شامل جشنواره بین المللی نماز و جشنواره قرآن و عترت است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پروش با اشاره به اینکه ما تنها امر به نماز نشدیم بلکه امر شده ایم که دیگران را هم به نماز دعوت کنیم، تصریح کرد: ماموریت اصلی اولیاء و انبیاء اللهی دعوت به نماز بود و در قرآن هم ۹۰ بار واژه نماز و بیش از ۹۰۰ بار مشتقات کلمه نماز آمده است.

در پایان این مراسم از برترین های جشنواره تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha