• چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98090604172
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

دانش‌آموزان امروز به عنوان مدیران فردای کشور باید نمازخوان بار بیایند

دانش‌آموزان امروز به عنوان مدیران فردای کشور باید نمازخوان بار بیایند

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه انسان‌های نمازخوان انسان‌های مومن و متدینی هستند، بر ضرورت نمازخوان بار آوردن دانش‌آموزان امروز به عنوان مدیران فردای کشور تاکید کرد.

 آیت الله مصطفی علما در اجلاس استانی نماز که امروز(ششم آذر) در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، گفت: آنچه در اسلام تحت عنوان حلال، حرام، واجب و مستحب آمده برنامه است و اگر بر اساس این برنامه عمل کنیم سعادتمند می شویم و در غیراینصورت جز پشیمانی راه به جایی نخواهیم برد.

وی با بیان اینکه تمام دین برنامه زندگی است، تاکید کرد: تمام محتوای دین به دنبال این است که از انحراف آدمی جلوگیری کرده و او را در مسیر سعادت و خوشبختی قرار دهد.

 امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه سود تمامی احکام اسلام برگشت به خود آدمی می‌کند، گفت: دین اسلام دینی نیست که کهنه شود، چرا که مطابق با فطرت انسان است.

وی با اشاره به جاذبه داشتن دین اسلام، گفت: اگر دین اسلام منطبق با فطرت انسانها نبود، جاذبه نداشت و باید جهانیان را با جاذبه‌های این دین آسمانی آشنا کرد. 

آیت الله علما در ادامه با بیان اینکه جلسه برگزار کردن برای نماز در زنده نگهداشتن نماز اثرگذار است، ادامه داد: انسان در ذات و فطرت خود به دنبال عبادت کردن است که نماز می تواند عبادات انسان را مدیریت کند.

 وی با تاکید بر اینکه در روایات از نماز به عنوان ستون دین یاد شده، گفت: اگر حق نماز را به جا آورده و آن را درک کردیم به سعادت می رسیم،  چرا که حقیقت نماز انسانها را متدین، متقی و خدایی بار می‌آورد.

 وی اضافه کرد: دانش آموزان امروز در آینده کشور را مدیریت خواهند کرد، لذا برای مومن و متقی بار آمدن آنها باید روی نماز خوان بار آوردنشان کار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha