• سه‌شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 98091208223
  • خبرنگار : 50228

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان:

آرامش‌مان را مدیون مدیرعامل باشگاهیم/ کمبود بازیکن داریم

آرامش‌مان را مدیون مدیرعامل باشگاهیم/ کمبود بازیکن داریم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان با بیان این‌که آرامش تیم‌مان را مدیون مدیریت خوب مدیرعامل باشگاه هستیم، گفت: وقتی او به ما آرامش می‌دهد با خیالت راحت برابر حریفان حاضر می‌شویم و همین آرامش باعث شده که بتوانیم بدون حاشیه کار کنیم و تمرکزمان تنها روی بازی‌ها باشد.

فاطمه دغاقله در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اولین برد این تیم در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر پارس جنوبی بوشهر، اظهارکرد: بازی خیلی خوبی داشتیم و بازیکنانم بسیار با انگیزه تلاش کردند. پیش از این دیدار تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنانم به این باور رسیده‌اند که توانایی زیادی دارند و نباید خودشان را دست‌کم بگیرند. آویسا برای اثبات خود نیاز به زمان دارد و ان‌شاءالله در هفته‌های بعد نیز با توجه به مدیریت خوب باشگاه می‌توانیم به موفقیت‌های بهتری دست پیدا کنیم.

وی با قدردانی از خانم عبدالوند مدیرعامل باشگاه، گفت: او تمام امکانات لازم را برای ما فراهم کرده است و ما نیز تلاش می‌کنیم با حمایت‌های او، آویسا خوزستان را به جایگاه خود در جدول رده‌بندی برگردانیم. آرامشی که در تیم داریم را مدیون مدیریت خوب خانم عبدالوند هستیم. وقتی او به ما آرامش می‌دهد با خیال راحت برابر حریفان حاضر می‌شویم و همین آرامش باعث شده که بتوانیم بدون حاشیه کار کنیم و تمرکزمان تنها روی بازی‌ها باشد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان درباره بازی با پارس جنوبی نیز عنوان کرد: بازیکنان‌مان را برای این دیدار آماده کرده بودیم و در تمامی خطوط بازیکنان‌مان خوب و موفق عمل کردند و توانستیم پس از شکست‌هایی که داشتیم، این دیدار را با یک نتیجه پرگل پشت‌سر بگذاریم. الهام انصاری نیز که از ابتدای لیگ منتظر صادر شدن مجوز بازی‌اش بودیم، در این دیدار برای ما بازی کرد که حضورش تاثیرگذار بود و توانست سه گل از شش گل به ثمر رسانده را به نام خود ثبت کند. تمام بازیکنان‌مان در این دیدار انگیزه داشتند و برای برد در این مسابقه، برنامه داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این‌که تمام تیم در حال تلاش است اما همچنان در برخی خطوط با کمبود بازیکن مواجه هستیم و باید در نیم‌فصل تیم را تقویت کنیم. تیم ما امسال با بازیکنان کم سن و سال در لیگ حضور دارد ولی این بازیکنان واقعا از خودگذشتگی نشان می‌دهند و با تمام توان بازی می‌کنند.

دغاقله گفت: از این به بعد از آویسا خوزستان بیشتر خواهیم شنید. ما برابر هیچ حریفی دست و پا بسته نیستیم و مطمئنا حریفان مقابل تیم ما روزهای سختی خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha