• چهارشنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98091309325
  • خبرنگار : 50180

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

با کار جهادی می‌توان پایه‌های نظام را مستحکم کرد

 با کار جهادی می‌توان پایه‌های نظام را مستحکم کرد

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: با کار جهادی می‌توان پایه‌های نظام را مستحکم کرد.

سردار بهمن ریحانی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت که امروز(۱۳آذر) با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی در کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه در فضای کنونی تمامی شیاطین و کافران برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران با هم متحد شده‌اند، تاکید کرد: امروز دشمنان با ترویج تفکر بی‌اعتقادی و بی‌دینی در پی سست کردن پایه های نظام هستند که مقابله با توطئه‌های گاه و بیگاه آنها به هوشیاری و بصیرت نیاز دارد.

ریحانی اضافه کرد: اگر  حواشی که بر ما گذشت را در کنار توطئه چینی‌های  ۴۰ سال گذشته دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بگذاریم، می‌بینیم که دشمنان همواره در تلاش بوده و هستند که به هرنحوی که شده پایه های انقلاب را سست کنند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه سپس با اشاره به ارزشمند بودن کار جهادگران و نقش بازدارندگی آن در برابر توطئه‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ کاری بالاتر از خدمت رسانی به محرومان نیست، زیرا در پرتو خدمت رسانی به مردم و به ویژه محرومان میزان امید در جامعه افزایش پیدا خواهد کرد که همین موضوع در حضور پرشور مردم در صحنه‌های حمایت از نظام اثربخش خواهد بود. 

وی اضافه کرد: با کار جهادی می توان در برابر دشمنان ایستادگی کرد، کما اینکه در حوادث بنزینی اخیر کشور هم شاهد بودیم در مناطقی که جهادگران کار کرده بودند هیچ مشکلی نداشتیم و این یعنی با کار جهادی می‌توان پایه های نظام را مستحکم کرد.

ریحانی گفت: امروز کارها و تلاش‌های جهادگران در قالب گروه‌های جهادی در عرصه‌های سازندگی و خدمات‌رسانی به محرومان، دشمنان را از رسیدن به اهدافشان بازداشته و همین موضوع آنها را عصبانی کرده و می‌کند.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha