• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98091913833
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون اجتماعی انتظامی استان خبر داد:

ارائه آموزش همگانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بیش از 68 هزار نفر در ایلام

ارائه آموزش همگانی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به بیش از 68 هزار نفر در ایلام

ایسنا/ایلام معاون اجتماعی انتظامی استان از ارائه آموزش همگانی به 68 هزار و240 نفر جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبرداد و گفت: توجه ویژه پلیس به آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امری مهم وضروری برای جامعه است.

سرهنگ «فرزاد یاسمی» اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، معاونت اجتماعی این فرماندهی با برگزاری تعداد 97 جلسه تعاملی با نهادها،سازمان‌ها و ادارات دولتی و مردم نهاد از آغاز سال جاری اقدام به برگزاری بیش از 238کلاس آموزشی توسط کارشناسان انتظامی در سطح مدارس ، مساجد، ادارات...  کرده است.

وی افزود: موضوعات این جلسات آموزشی مواردی همچون مهارت‌های ارتباط صحیح، کنترل خشم، مهارت‌های حل مسئله، خود مراقبتی و سهل‌انگاری، فرهنگ ترافیک، مواد مخدر ،عفاف و حجاب و فضای مجازی بود که با حضور کارشناسان انتظامی در سطح جامعه هدف برگزار شد.

معاون اجتماعی انتظامی استان، با اشاره به ارائه این آموزش‌ها برای بیش از68هزار و 240نفر از شهروندان، خاطرنشان کرد: بدون تردید ارائه آموزش های همگانی برای آگاه‌سازی این قشر و پیشگیری از برخی آسیب‌ها موثر خواهد بود و از سویی افرادی که در این کلاس‌ها شرکت می کنند موضوعات مطرح شده به خانواده‌ها منتقل می‌شود.

یاسمی با بیان اینکه توجه ویژه پلیس به آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امری مهم و ضروری برای جامعه است ، تصریح کزد: در کنار برگزاری جلسات آموزشی،  بیش از 55 هزارنسخه بروشور و تراکت با موضوعات عفاف و حجاب،تهدیدات فضای مجازی،مواد مخدر، تصادفات، نزاع و درگیری که از آسیب‌های مبتلابه  استان هستند جهت پیشگیری در بین شهروندان توزیع شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام تاکید کرد: پلیس در کنار انجام وظایف و ماموریت‌های انتظامی و کارهای اجرائی به آموزش همگانی و اقدامات فرهنگی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیز توجه ویژه دارد و مسابقات دانستنی‌های انتظامی و نمایشگاه‌های تخصصی را به صورت فصلی در سطح جوامع هدف برگزار می‌کند .

یاسمی گفت: یقیناً در حوزه انضباط اجتماعی و همچنین کاهش آسیب ها نیاز به فرهنگ‌سازی داریم و لازم است نهادها و ارگان‌های مسئول در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند تا شاهد ارتقاء امنیت و افزایش احساس آن در جامعه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha