• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98091914488
  • منبع : نمایندگی زنجان

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

دشمن خشمگین‌تر از گذشته به دنبال نفوذ در کشور است

دشمن خشمگین‌تر از گذشته به دنبال نفوذ در کشور است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسم گرامی‌داشت مراسم ۹ دی، گفت: دشمن خشمگین‌تر از گذشته به دنبال نفوذ در کشور است.

آیت‌الله علی خاتمی در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: ۹ دی همانند ۲۲ بهمن‌ماه در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران فراموش نمی‌شود؛ چراکه نشان داد مردم هرچه از انقلاب می‌گذرد به آرمان‌های این نظام بیشتر پایبند می‌شوند.

وی حماسه ۹ دی‌ماه را نماد بصیرت مردم خواند و گفت: یوم الله ۹ دی در تاریخ حک شده است و تبیین محتویات و فلسفه این روز بسیار مهم باید به جد مورد توجه قرار گیرد که در همین راستا برنامه‌های باشکوهی برای آن در نظر گرفته شده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه فتنه سال ۷۸ و سال ۸۸ از برنامه‌های شوم دشمنان بود ولی با هوشیاری مردم همیشه در صحنه، این فتنه‌ها خاموش شد، تصریح کرد: دشمن همیشه در کمین است و اگر حواس‌مان نباشد بر ما نفوذ پیدا می‌کند.

وی با اشار به اینکه صلابت نظام، دشمن را خشمگین‌تر کرده و به دنبال فرصتی برای توطئه‌افکنی است، بیان کرد: گرانی بنزین بهانه‌ای برای دشمن بود تا علیه کشورمان فتنه‌انگیزی کند ولی با هوشیاری و بصیرت مردم باز هم این فتنه خنثی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به حضور پرشور مردم در مراسم گرامی‌داشت حماسه ۹ دی و کیفی‌سازی برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: در ۴۱ سال گذشته مردم در تمام مقتضیات زمانی در صحنه بودند و امروز هم باید با برنامه‌ریزی و مدیریت درست، حماسه ۹ دی باشکوه برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه تصریح کرد: در مناسبت‌های ملی و مذهبی دو بحث شعاری و شعوری مورد نظر قرار دارد و بعد شعوری حماسه ۹ دی، جلوه خاصی به این آیین بخشیده است.

حجت‌الاسلام سعید احمدی با اشاره به اینکه باید ذهن دانشجو و دانش‌آموز نسبت به واقعه مهم ۹ دی به خوبی روشن شود، یادآور شد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات هم‌اندیشی به تبیین فلسفه شعوری حماسه ۹ دی کمک می‌کند.

این مسئول با بیان نقش و جایگاه مبلغان در روشنگری جامعه، گفت: اصل و اهمیت این روز مهم و ماندگار باید توسط جامعه تبلیغی به خوبی بیان و تشریح شود و تقویت نهضت تبلیغی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در دستور کار قرار دارد.

احمدی ادامه داد: در فتنه سال ۹۶ و اغتشاشات اخیر که در سطح کشور رخ داد، رسانه‌های بسیار قوی در فضای مجازی حضور داشتند و امروز باید بصیرت فکری نسل جوان تقویت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه ۹ دی یادآور یک حماسه بسیار بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: امسال با توجه به وقایع اخیری که اتفاق افتاد و در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، حساسیت‌های ویژه‌ای برای برگزاری گرامی‌داشت این روز وجود دارد.

حجت‌الاسلام علی ناصر بیان کرد: برنامه ویژه در حوزه‌های علمیه، برنامه هفتگی مسجد زینبیه اعظم زنجان با محوریت بصیرت، برگزاری نمایشگاه، توزیع بسته‌های محتوایی و برنامه‌های تبیینی در فضای مجازی و فضاسازی شهری برای گرامی‌داشت این روز در نظر گرفته شده است.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: ۹ دی محصول حماسه ملت ایران بود و اثبات اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امروز انقلاب اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند. برنامه‌های این روز باید به‌گونه‌ای برگزار شود تا هم ریشه فتنه و هم حماسه مردم در خنثی کردن آن تبیین شود و باید تلاش کنیم برنامه بسیار پررنگ و رسانه‌ای برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha