• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98092518975
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر:

خودباوری ایرانیان دشمنان نظام را ناامید کرده است

خودباوری ایرانیان دشمنان نظام را ناامید کرده است

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: خودباوری رزمندگان و نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس و ملت ایران در این شرایط حساس سبب ناامیدی دشمنان ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی شده است.

عبدالکریم گراوند در همایش اولین پیروزی در پاسداشت و تجلیل از ایثار و قهرمانان حماسه آفرینی و خانواده شهدای نیروی دریایی راهبری در بوشهر اظهار کرد: شکست دشمن در هشت سال دفاع مقدس با وجود حمایت و پشتیبانی ۳۵ کشور جهان ثابت کرد که آنان در نبرد سخت امکان پیروزی بر ملت ایران را ندارند به همین دلیل است که امروز در تلاش هستند با ترفندهای مختلف از جمله تحریم‌های اقتصادی بر ملت ایران فشار وارد آورند.

وی بیان کرد: ملت ایران با پشت سر گذاشتن ترفندهای مختلف استکبار جهانی ثابت کرد که ایرانی هیچگاه تسلیم قدرت استکبار نمی‌شود و با قدرت در مقابل زیاده خواهی‌های آنها می‌ایستد.

به گزارش ایسنا، گراوند با اشاره به عملیات غرورآفرین مروارید در خلیج فارس و منهدم کردن توان دریایی دشمن درآغاز جنگ ادامه داد: خودباوری و ایثار دریادلان نیروی دریایی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح که ریشه در اعتقادات دینی شما دارد باعث شد امروز خلیج فارس امن بماند و فرزندان نیروی دریایی سپاه با اقتدار هر چه تمام‌تر و اعتماد به نفس سربازان آمریکایی را دستگیر و پهپاد پیشرفته آنان را مورد هدف قرار دهند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: امروز ملت ایران با یادآوری حماسه آفرینی نیروهای مسلح به خصوص دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش به خود می‌بالند که از چنین گنجینه‌هایی برخوردار هستند و با بیان خاطرات و حماسه آفرینی شما دلیرمردان جوانان امروز درس بزرگی می‌آموزند.

وی اضافه کرد: اگر امروز آمریکا فشار حداکثری خود را از راه تحریم‌های اقتصادی اجرا می‌کند به این دلیل است که از نبرد سخت دریا و هوا بر علیه ملت ایران به نتیجه نرسیده است.

عبدالکریم گراوند تاکید کرد: امروز با بیان خاطرات رزمندگان نیروی دریایی ارتش به نقش این نیرو در تامین امنیت مرزهای دریایی پی می‌بریم.

استاندار بوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش با هوشمندی و اقتدار دشمن که صادرات جمهوری اسلامی را هدف قرار داده بود را زمین گیر کرد و این باعث شده که در تمام زمان جنگ حتی یک روز هم صادرات نفت ما قطع نشد و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه بدون دغدغه تامین شد.

وی تاکید کرد: شهدا، رزمندگان و جانبازان این سرزمین به عنوان سرمایه‌های کشور هستند و همیشه برای ملت ایران زنده می‌مانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha