• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98092518994
  • منبع : اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی

تجلیل از دو ورزشکار المپیکی آذربایجان شرقی توسط معاون استاندار

تجلیل از دو ورزشکار المپیکی آذربایجان شرقی توسط معاون استاندار

ایسنا/آذربایجان شرقی در جلسه‌ای با حضور راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان، از میرهاشم حسینی عضو تیم ملی تکواندو و میلاد وزیری عضو تیم ملی تیراندازی با کمان تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه، با اشاره به جایگاه ورزش در جامعه، گفت: امروزه، ورزش برای تخصص و سلامتی است اما برای افرادی که در حوزه‌های سیاسی و امنیتی فعالیت دارند، ورزش به عنوان افتخار ملی قلمداد می شود.

وی با تاکید بر این‌که ورزش، توصیه دولت به مردم بوده و برای ورزش کردن محیطی شاد و آرام باید ایجاد شود، افزود: ورزش، سرود و پرچم یک کشور در میدان مسابقه به نمایش گذاشته شده و افتخارآفرینی می‌داند.

راستگو در بخش دیگری از سخنانش، خطاب به ملی پوشان استان، گفت: با تمام توان به لحاظ فنی به کارتان ادامه دهید و فقط به کسب مدال در آوردگاه المپیک فکر کنید، ما نیز در استان تسهیلات لازم برای موفقیت شما عزیزان را فراهم خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی رشته‌های مختلف برای کسب سهمیه المپیک، در سراسر جهان برگزار می شود و ورزشکاران نخبه و برتر به المپیک راه پیدا می‌کنند.

ایوب بهتاج ادامه داد: در ادوار مختلف المپیک، ۱۱ دوره اعزام داشته‌ایم که ۲۰ ورزشکار شامل ۱۸ آقا و ۲ خانم بوده‌اند و تنها یک مدال برنز توسط یوسف کرمی در المپیک آتن به دست آورده‌ایم، درحالی که استحقاق استان بیش از این‌هاست.

وی با اذعان به اینکه استاد فلاحی راد مربی بی‌رقیب در پرورش شاگردان برای رسیدن به سکوهای قهرمانی تکواندو است، گفت: این مربی دلسوز و صادق در یک مکان ۱۵۰ متری، قهرمانان زیادی را تحویل جامعه ورزش داده و اگر امکانات درخوری در اختیارشان قرار گیرد، مدال‌های خوش رنگ‌تری را برای کشورمان کسب خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان، وی در خاتمه گفت: سهم بخش دولتی و سهم خصوصی در قبال قهرمانان و مدال آوران المپیک باید شناخته شود و ما نیز بتوانیم تلاش‌های این ورزشکاران را ارج نهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha