• پنجشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 98092821245
  • منبع : نمایندگی مازندران

طرح "محله انقلابی-اداره انقلابی" در راستای خدمت رسانی به مردم در بهشهر برگزار شد

طرح "محله انقلابی-اداره انقلابی" در راستای خدمت رسانی به مردم در بهشهر برگزار شد

ایسنا/مازندران  طرح "محله انقلابی-اداره انقلابی" در راستای خدمت رسانی و همراه کردن مسئولان به منظور رفع مشکلات مردم برای سومین بار به همت سپاه شهرستان بهشهر در محله قنبرآباد برگزار شد.

گفتنی‌ست؛ طرح "محله انقلابی-اداره انقلابی" فرصت مناسبی است تا مسئولان با نزدیک شدن به مردم محله محروم و کم برخوردار و بررسی معضلات این منطقه "قنبرآباد" هر چه بیشتر برای رفع مشکلات آن‌ها بکوشند و در عمل به وظایف خود نسبت به اقشار ضعیف جامعه تلاش کنند.

برنامه‌های مختلفی از جمله کلاس‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گرفته تا برقراری میز خدمت مسئولان و ویزیت رایگان با حضور متخصصان توانمند برای رسیدگی بیشتر به محلات محروم این شهرستان ارائه شده است.

حسن پورقربان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر در حاشیه این برنامه گفت: در گام سوم مسیر دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که دولت اسلامی با تلفیق وحدت و همدلی آحاد مردم با مسئولان بدست خواهد آمد، تحقق این مسیر گامی بسیار بزرگ برای رسیدن به گام چهارم آن یعنی امت اسلامی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همه باید نسبت به مرتفع سازی موانع، مشکلات مردم و تثبیت نیازهای اساسی آنان تلاش کنیم امّا به لحاظ آسیب‌پذیری در محلات کم برخوردار و طبقات محروم باید توجه به رفع موانع موجود در اولویت قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه دارای جایگاه ویژه در دیدگاه مدیریت اسلامی هستند و ما نمی‌توانیم تنها به مناطق برخوردار توجه کرده و نسبت به مشکلات، نیازها، نواقص و کاستی‌های مناطق محروم کم برخوردار بی‌تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: از میان انواع ارائه خدمات به مردم، هیچ خدمتی با ارزش‌تر از خدمت به محرومین و مستمندان جامعه نخواهد بود بنابراین در این طرح تلاش می‌شود که مسئولان شهرستان پای کار آمده تا بیشتر و ملموس‌تر با مشکلات محلات محروم شهرستان آشنا شوند و برای رفع معضلات آن اقدامات لازم را پیگیری و انجام دهند.

فرمانده سپاه بهشهر اظهار کرد: مساعدت و پیگیری لازم جهت رفع مشکلات مردم باعث افزایش روحیه و نشاط در انسان می‌شود و از سوی دیگر این موضوع رضایتمندی مردم و در نهایت رضایتمندی خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.

 پورقربان یادآور شد: سومین برنامه طرح "محله انقلابی-اداره انقلابی" با حضور امام جمعه بهشهر، رییس دادگستری و روسای ادارات این شهرستان با محوریت خدمت‌رسانی به مردم و اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار در محله قنبرآباد در غالب برنامه‌های متنوع از جمله دیدار با جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، ارائه خدمات و مشاوره در خصوص معضلات شهری و همچنین برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی و گالری نقاشی برگزار شد.

مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند

جباری مردی ‌۴۵ ساله بهشهری می‌گوید: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اراده مردم شکل گرفته است بنابراین مسئولین باید نهایت تلاش خود را برای ایجاد زندگی بهتر برای مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب بکار گیرند.

فرمانده جهادی سپاه همیشه در صحنه حضور دارد

 بابایی دختر 30 ساله بهشهری می‌گوید: سپاه شهرستان بهشهر در تمامی مناسبت‌ها جانانه در خط مقدم و پای کار و همیشه در صحنه است.

وی گفت: "طرح محله انقلابی-اداره انقلابی" فرصت مناسبی است تا مسئولین شهرم برای رفع مشکلات مردم بکوشند و در عمل به وظایف خود نسبت به اقشار ضعیف و کم برخوردارتر این شهرستان تلاش کنند و برای رفع مشکلاتشان بیش از پیش تلاش کنند.

ابراهیم شجاعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهشهر اظهار کرد: نیروی انتظامی از دل همین ملت است و کسانی که به امنیت مردم خدشه و از آن تعدی می‌کنند با عنوان حاکمیتی ورود پیدا خواهیم کرد.

یاسر فیروزی شهردار بهشهر اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری همت خود را در جهت تأمین رفاه و آسایش عموم شهروندان و پاسخ‌گویی به مطالبات معقول و به حق مردم قرار داده‌ و طی این سال ها نیز توانسته‌ در سایه خدمات رسانی مطلوب به بخش قابل توجهی از اهداف توسعه دست یافته و رضایتمندی عمومی را کسب کند.

حجت الاسلام سید محمد بابایی رییس سازمان تبلیغات اسلامی بهشهر نیز در پایان خاطرنشان کرد: این حرکت‌ها باید با توجهات بیشتری همراه باشد چراکه قطعا هر چه مسئولان بیشتر پای حرف مردم بنشینند، آشنا شدن آن‌ها با مشکلات زمینه را برای رفع مشکلات موجود فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha