• جمعه / ۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98100604201
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

فرار از باخت در ۴۷ ثانیه/ تساوی مدعیان در اصفهان

فرار از باخت در ۴۷ ثانیه/ تساوی مدعیان در اصفهان

ایسنا/اصفهان رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

تیم نامی نو که به رده چهارم جدول صعود کرده در سالن پیروزی اصفهان و به صورت همزمان از ساعت 11 میزبان تیم رده دومی ملی حفاری اهواز بود که در پایان هر دو تیم تن به تساوی دادند.

به گزارش ایسنا، چین سری سرمربی نامی نو برای این دیدار فرزانه توسلی، مهتاب بنایی، نسترن مقیمی، مهسا نظری و مهسا علی مددی را به میدان فرستاد.

مینا بارانی نیز سارا سادات افرازی، طاهره مهدی پور، فهیمه زارعی، فاطمه پاپی، فاطمه رحمتی و سحر پاپی را برای ملی حفاری در ترکیب اولیه قرار داد.

نامی نو که برای رفتن به پلی آف عزم خود را جزم کرده سخت به دنبال پیروزی در دیدارهای برگشت و حضور در جمع چهار تیم بالای جدول است، این بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقیقه نخست، دو موقعیت جدی روی دروازه ملی حفاری ایجاد کرد تا نوید یک بازی دیدنی را دهد.

در ادامه تیم ملی حفاری بود که برای دقایقی در زمین نامی نو شروع به پاسکاری کرد که با دفاع بسته و خوب نامی نو روبرو شد.

پاس های زیاد و تکنیک بالای بازیکنان دو تیم و سبک بازی تهاجمی آنها موجب شده بود تا هر دو تیم موقعیت های زیادی را همان دقایق ابتدایی روی دروازه های یکدیگر داشته باشند که با درخشش هر دو دروازه بان ملی پوش همراه بود.

اما در دقیقه ۸ بازی، حرکت خوب مهسا علی مددی و نفوذ به خط دفاع ملی حفاری، مهسا نظری را در یک غافلگیری بازیکنان ملی حفاری صاحب توپ کرد و با شوت سنگین خود اولین گل نامی نو را وارد دروازه میهمان خوزستانی کرد.

بعد از این گل شاگردان بارانی برای جبران سریع این گل، فشار بیشتری بر روی دروازه توسلی آوردند.

در دقیقه ۱۵ درخشش توسلی در دو نوبت حملات پی در پی حفاری ها را ناکام گذاشت.

در دقیقه ۱۹، بازیکنان نامی نو در موقعیتی ناباورانه از زدن گل دوم خود ناکام ماندند هرچند بازیکنان این تیم اعتقاد به هند بازیکن ملی حفاری داشتند.

در ادامه و در ثانیه های پایانی نیمه نخست حملات زیاد ملی حفاری روی دروازه نامی نو بی نتیجه ماند تا نیمه اول نامی نو با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

هنوز ۳۰ ثانیه از نیمه دوم سپری نشده بود که بر اثر خطای نسترن مقیمی، داور چسبیده به محوطه جریمه تیم ملی حفاری را صاحب یک ضربه آزاد مستقیم کرد که دیوار دفاعی خوب نامی نو این ضربه را ناکام گذاشت.

نیمه دوم را هر دو تیم تهاجمی آغاز کردند، شاگردان چین سری که می دانستند یک گل حاشیه امنیتی برای آنها نیست به دنبال زدن گل های بیشتر بودند و در این سو بارانی و شاگردانش به دنبال جبران گل خورده و در ادامه پیروزی بودند تا جایگاه دومی خود را در جدول تثبیت کنند.

هر چند پنج دقیقه نیمه دوم گلی در بر نداشت، اما هر دو تیم به شدت دروازه های یکدیگر را تهدید کردند، حرکت پا به توپ توسلی در ۲۶ موجب شد تا فهیمه زارعی با خطا وی را متوقف کند.

شاگردان بارانی برای رسیدن به گل، دفاع را از زمین نامی نو آغاز کردند تا فشار بیشتری بر روی تیم میزبان ایجاد کنند.

در دقیقه ۳۳ مهسا علی مدد از نامی نو به دلیل اعتراض به داور از فتحی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۴ توسلی با حرکتی زیبا توپ را از روی خط دروازه خود جمع کرد، اما در ادامه تسلیم شوت فهیمه زارعی شد تا کار به تساوی یک بر یک کشیده شود و این شروعی دوباره برای دو تیم بود تا بر حملات خود در زمین اضافه کنند.

تیم ملی حفاری که با این گل روحیه مضاعفی گرفته بود با ادامه حملات خود از فضای ایجاد شده در بین بازیکنان نامی نو و دفع عجولانه بازی استفاده کردند و به گل دوم رسیدند. گل دوم ملی حفاری را فاطمه پاپی وارد دروازه توسلی کرد.

نسترن مقیمی شماره ۱۱ نامی نو دیگر بازیکن این بازی بود که به دلیل رفتار غیرورزشی از اطمینان دیگر داور این بازی، اخطار گرفت.

دقیقه ۳۶، تیم ملی حفاری پنج خطا شد تا در صورت خطای ششم کار به پنالتی دوم کشیده شود.

دقیقه ۳۶ شوت سرکش توسلی از داخل زمین نامی نو با واکنش خوب دروازبان تیم ملی حفاری راهی کرنر شد.

در ۴۷ ثانیه به پایان بازی، خطای بازیکن ملی حفاری، نامی نو را صاحب یک ضربه مستقیم از نقطه پنالتی دوم کرد تا نسترن مقیمی با ضربه محکم و حساب شده آن را به گل تبدیل کند و کار دوباره در واپسین ثانیه ها به تساوی کشیده شود.

به گزارش ایسنا، در دیگر بازی اصفهان، هیئت فوتبال اصفهان که میزبان شهروند ساری بود پنج بر یک تن به شکست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha