• جمعه / ۶ دی ۱۳۹۸ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98100604327
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در لیگ دسته یک والیبال؛

صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند

صنعت فرش حداد از پیروزی جا ماند

ایسنا/اصفهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال مردان کشور تیم صنعت فرش حداد امروز در سالن ۱۷ شهریور مجموعه ورزشی تختی اصفهان میزبان حریف خود، افق قم بود که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود میهمان به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال مردان کشور با چند دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد، در سالن ۱۷شهریور اصفهان، تیم صنعت فرش حداد میزبان تیم افق قم بود که در پایان تن به شکست ۳بر ۲  مقابل میهمان خود داد.

به گزارش ایسنا،  صنعت فرش حداد با ترکیب اولیه آرمین صادقیان، مصطفی نجفی، علی ابراهیمی، آرمان رحیمی، عرفان مرادی، علی عبادی و امیرصفایی و سرمربیگری امیرهوشنگ شاه زمانی رقابت را آغاز کرد.

شاه زمانی سرمربی تیم صنعت فرش حداد، کادر فنی جوانی را در کنار خود دارد و سعی می کند از بازیکنان بومی استان استفاده کند، اقدامی که شاید کمتر مربی چنین ریسکی کند.

در روزهایی که لیگ برتر والیبال تعطیل است هواداران استقبال خوبی از این دیدار داشتند و با پر کردن نیمی از سکوهای ورزشگاه به تشویق تیم اصفهانی پرداختند.

ست اول این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود تیم افق قم به پایان رسید. در امتیازات ابتدایی ست دوم نیز تیم افق قم بازی را در دست داشت و اختلاف امتیاز را رفته رفته افزایش داد تا جایی که این ست را نیز با امتیاز ۲۵ بر ۱۴ به برتری رسید.

در اواسط ست دوم چند هوادار بانو به جایگاه تماشاگران وارد شدند اما با توجه به قانون ممنوعیت حضور بانوان در سالن‌های ورزشی و مسابقات آقایان در اصفهان، به سرعت با دخالت ماموران نیروی انتظامی و حراست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان به خارج از سالن مسابقه هدایت شدند.

ست سوم، ست درخشش بازیکنان جوان فرش حداد بود تا در یک ماراتن سخت با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی برسند و کار به ست چهارم کشیده شود.

شاگردان شاه زمانی در ست چهارم انتقام سختی از قمی‌ها گرفتند و بازی را با اقتدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نام خود کردند تا کار را به ست سرنوشت‌ساز پنجم بکشانند.

در نهایت پس از پنج ست رقابت پر فراز و نشیب تیم افق قم موفق شد نتیجه بازی را سه بر دو به سود خود خاتمه دهد.

حواشی بازی:

- پیش از شروع بازی مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد از رضا ایرانزاد رئیس کمیته مسابقات هیئت والیبال استان تقدیر کرد. ایرانزاد در بازی گذشته صنعت فرش حداد مقابل پاس گرگان پس از خیس شدن زمین مسابقه توسط سرمربی تیم  حریف به وسیله بطری آب،  به سرعت، خود شروع به خشک کردن زمین کرد.

- در پایان دیدار درگیری شدیدی بین چند نفر از بازیکنان افق قم با خدمه سالن ۱۷شهریور به وجود آمد که با دخالت مسئولان به پایان رسید که البته بازیکن قم به بیمارستان منتقل شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha