• پنجشنبه / ۱۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98101209011

استاندار گلستان خبرداد:

کاهش ۱۵ درصدی فوتی‌های تصادفات در گلستان

کاهش ۱۵ درصدی فوتی‌های تصادفات در گلستان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: در ۸ ماهه امسال تعداد فوتی های ناشی از تصادفات در استان ۲۶۲ نفر بوده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۵ درصد کاهش داشته است.

هادی حق شناس امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه در هفتمین جلسه شورای ترافیک و جلسه راهبردی کمیسیون تصادفات استان، با بیان اینکه تهیه فیلم های آموزشی و هشدارهای ایمنی جهت کاهش تصادفات جاده ای ضروری است، اظهار کرد: رانندگان، سرنشینان و عابران پیاده، بیشترین تأثیر و سهم را در بروز تصادفات رانندگی دارا هستند و ارائه آموزش های لازم، در کاهش تصادفات مؤثر است.

وی، توسعه راه‌ها و اصلاح جاده‌های استان را امری ضروری دانست و افزود: فرهنگ سازی و مهندسی ترافیک از راهکارهای اصلی کاهش آمار تصادفات رانندگی و خسارات جانی و مالی است.

استاندار گلستان بر تدارک خط ویژه جهت تردد آمبولانس برای بیمارستان ۵ آذر، توسط فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان با همکاری پلیس راه تأکید کرد و گفت: با این حرکت و رساندن به موقع مصدومان به مراکز درمانی، آمار فوتی ها به حداقل خواهد رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه کاهش تصادفات جاده ای مساعدت و همکاری همه دستگاههای اجرایی و خدماتی استان بخصوص مردم را می طلبد، تصریح کرد: دستگاههای اجرایی آمار تصادفات و فوتی ها استان را بررسی کرده و راهکارهای مرتبط با کاهش تصادفات را ارائه کنند.

سردار روح الامین قاسمی در پایان یادآور شد: مشکلات بریدگی های استان بررسی و جهت اصلاح آن گام‌های خوبی برداشته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha