• شنبه / ۱۴ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98101410811
  • منبع : نمایندگی همدان

دادستان ویژه در امور روحانیت غرب کشور:

امروز دشمنان ایران اسلامی در جنگ فرهنگی علیه ما به پا خواسته اند

امروز دشمنان ایران اسلامی در جنگ فرهنگی علیه ما به پا خواسته اند

ایسنا/همدان دادستان ویژه در امور روحانیت غرب کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی در جنگ نظامی با ما شکست خورده‌اند و امروز در جنگ فرهنگی علیه ما به پا خواسته‌اند و جنگ فرهنگی چندان هزینه‌ای ندارد.

حجت الاسلام اکبر بیگلری شنبه ۱۴ دی در شورای فرهنگ عمومی اسدآباد، اظهار کرد: امروز بسیاری از پوشش‌های بدحجابی و نحوه و نوع پوشش را بدحجاب ها از اینترنت و فضای مجازی الگو می‌گیرند که می‌طلبد در کارهای فرهنگی به نحو احسن کار کنیم.

وی با بیان اینکه در جنگ فرهنگی دشمنان سعی دارند ارزش‌ها را ضدارزش و ضد ارزش‌ها را ارزش جلوه دهند، تصریح کرد: برخورد فیزیکی و سخت‌گیری در رابطه با حجاب جواب نداده بلکه موجب جبهه‌گیری خواهد بود که همه ما موظف هستیم با اخلاق اسلامی با کمک مردم و با کار فرهنگی پای کار بیایم.

بیگلری خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات قبل از هر چیز باید از اداره خود آغاز کرده و با کارهای فرهنگی ارزش حجاب و تقویت حجاب را برای همکاران خود تبیین کنند.

وی نصب احادیث با موضوع حجاب در ادارات و سطح شهر،  برگزاری همایش‌های فرهنگی در زمینه حجاب را از جمله  کارهای فرهنگی برای تبیین حجاب در جامعه و ارتقا آگاهی مردم و جامعه در رابطه با جنگ نرم دشمن  عنوان کرد و گفت: شهرستان اسدآباد از جمله شهرستانهای با تعصب مذهبی بالا بوده که در آن بد حجابی وجود ندارد اما باید با کارفرهنگی نسبت به تقویت و حفظ وضعیت موجود اهتمام داشت.

اسدآباد از وضعیت مناسبی در بحث حجاب برخوردار است

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با تاکید بر اینکه شهرستان اسدآباد از وضعیت مناسبی در بحث حجاب برخوردار است، گفت: بد حجابی یکی از اصولی است که در خانواده‌ها می‌توان به آن پرداخت و بخشی را محیط کار و آموزش برعهده دارد.

مجید درویشی با بیان اینکه بدحجابی یک موضوع اجتماعی بوده که نباید آن را امنیتی کرد، یادآور شد: با توجه به سابقه شهرستان اسدآباد در رابطه با تعصب نسبت به حجاب، برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی توسط ادارات ذی‌ربط با تشکیل کمیته‌ای در این رابطه از نقش موثری در حفظ شهر از برخی موارد اینچنینی برخوردار خواهد بود.

درویشی خاطر نشان کرد: قطعا با برگزاری آموزش‌ها و بحث‌های تخصصی  در رابطه با حجاب خانواده‌ها از این دست برنامه‌ها استقبال زیادی خواهند داشت.

مادران نسل امروز فرزندانی چون سردارسلیمانی تربیت کنند

امام جمعه اسدآباد هم با بیان اینکه زندگی فاطمه زهرا(س) و علی (ع) پر از اخلاص ،عبادت ،صداقت و از خود گذشتگی ...بوده، تصریح کرد: برای صیانت از خانواده الگو قرار دادن زندگی این دو بزرگوار برای خانواده‌ها ضروری است.

حجت الاسلام موسی حسینی مجد با تاکید بر اینکه خانواده در اسلام از نقش موثری برخوردار است، گفت: مادران نسل امروز نیز مانند مادران ۴۰ سال قبل باید با تربیت اسلامی و فرهنگ اسلامی در گام دوم انقلاب فرزندانی چون سردار سلیمانی‌ها، سردار همدانی‌ها را تربیت و پرورش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha