• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98101713459
  • منبع : نمایندگی ایلام

جامعه اسلامی مهندسین استان ایلام:

فرهنگ مقاومت با سردار دل‌ها جاودانه شده است

فرهنگ مقاومت با سردار دل‌ها جاودانه شده است

ایسنا/ایلام جامعه اسلامی مهندسین ایلام با صدور بیانیه‌ای به شرح زیر آورده است: سردار سلیمانی صرفا یک فرد نظامی و متعلق به ایران نبود او بانی انسجام و سازماندهی جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا بلکه در میان کل ستمدیدگان و آزادگان جهان بود.

رژیم خبیث آمریکا و مترسک‌های اروپا پس از این که نتوانستند با اعمال انواع تحریم‌های ناجوانمردانه ملت ایران را به تسلیم وادار کنند رویکرد شیطانی خود را به روش‌های مذبوحانه و عجزگونه مانند ترور شخصیت‌های بزرگ و تاثیرگذار در منطقه و جهان تغییر داده‌اند.

رژیم کثیف شیطان بزرگ خیال می‌کند با ترور سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی راه و منش و روش او دچا رکود و سکون می‌شود در حالی که سنت الهی این است که خون شهید علاوه بر آبیاری درخت تنومند اسلامی و وحدت عمیق‌تر امت اسلامی باعث رویش هزاران نهال دیگر می‌شود.

اشتباه محاسباتی دنیای استکبار همیشه در حال تکرار است. سردار سلیمانی صرفا یک فرد نظامی و متعلق به ایران نبود او بانی انسجام و سازماندهی جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا بلکه در میان کل ستمدیدگان و آزادگان جهان بود.

مقاومت دیگر یک جبهه نظامی نیست و با تلاش صادقانه سردار شهید ، اینک به یک تفکر و فرهنگ جاودانه تبدیل شده است.

سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب خمینی کبیر (ره) و هدایت یافته دست با برکت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و چهره‌ای فرامرزی و جهانی است که شعاع نورتابی او با نفس کثیف جنایتکاران آمریکایی خاموش نخواهد شد.

این شهید والا مقام و به تعبیر علمدار سپاه اسلام، تمام محاسبات را با همسو کردن ملل و دول اسلامی و با حذف گروهک دست‌پرورده آمریکای جنایتکار یعنی داعش را نقش بر آب کرد و سوریه و عراق و یمن را به دامان امت اسلامی بازگرداند.

نبوغ فکری و حضور میدانی او در سرزمین فلسطین و همسو کردن جناح‌های مختلف در آن دیار محاسبات دشمن صهیونیستی را کاملا بر هم زده و شکست رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل در جنگ 33 روزه حاصل تفکر اوست.

با این تفاسیر، کینه عمیق دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل غاصب چیزی دور از ذهن نیست. فقدان چنین سرداری با نبوغ و اسطوره‌ای برای ما سخت و فراموش نشدنی است.

او پاداش 40 سال تلاش خالصانه و وفاداری خود به ولایت فقیه را از حضرت زینب(س) گرفت و در کنار یاران شهیدش برای همیشه آرام گرفت و رستگار شد.

اما دشمنان به ویژه جنایتکاران آمریکایی بدانند که جبهه مقاومت در منطقه‌ای به گستره‌ی کل کره خاکی از آنان انتقام سختی خواهد گرفت و شادی زودگذر آنان را به عزا تبدیل خواهد کرد.

این چند روز در مراسم تشییع مردم به خوبی نشان دادند که مالک اشتر ولی امر مسلمین در دل مردم جاودانه شد و برای همیشه بر قله‌ی بلند تاریخ خواهند درخشید و جوانان رشید و برومند آموزش دیده‌ی دست باکفایتش بیرق او را بر زمین نخواهند گذاشت و فرهنگ مقاومت را باصلابت‌تر از گذشته به امامت ولی‌امر مسلمین در حمایت از محرومان جهان ، پیش خواهند برد و دشمنان بدانند که خطر سردار سلیمانی در مقام یک شهید وسیع‌تر، عمیق‌تر و خطرناک‌تر از دوران حیات مبارک ایشان برای آمریکا و نظام سلطه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha