• سه‌شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98101713502
  • خبرنگار : 50165

استاندار زنجان:

در پست‌های مدیریتی از ظرفیت بانوان استفاده شود

در پست‌های مدیریتی از ظرفیت بانوان استفاده شود

ایسنا/زنجان استاندار زنجان با اشاره به انتصاب‌های اخیر بانوان در استان، گفت: بانوان تحصیل‌کرده و با توانمندی‌های بالا در کشور وجود دارد که باید از ظرفیت‌های آنان در پست‌های مدیریتی استفاده کرد.

فتح‌االله حقیقی ظهر امروز (17 دی)، در چهارمین گفت‌وگوی مشترک مسئولان با نمایندگان زنان فرهیخته و شاخص استان، با بیان اینکه باید از ظرفیت بانوان در سطوح مختلف بهره برد، اظهار کرد: حضور بانوان نخبه می‌تواند اثربخشی بهتری در اهداف ترسیم شده داشته باشد.

وی تصریح‌ کرد: انتخاب بانوان در پست‌های مدیریتی از حق مسلم آنان به‌شمار می‌آید و توانمندی‌های بانوان و آقایان تفاوتی ندارد و به عنوان استاندار، از انتخاب مدیران خانم ناراضی نیستم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، در ادامه با اشاره به اینکه ارائه برنامه و طرح‌های مختلف می‌تواند به پویایی چنین جلساتی منجر شود، افزود: به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام شده بانوان و آقایان زیر ۴۰ سال شاغل تحت آموزش‌های لازم قرار گیرند؛ یکی از رویکردهای این اقدام، به‌کارگیری آنان در پست‌های مدیریتی است و بر این مبنا طی سال آینده، ترکیب مدیران ارشد و مجرب در استان شکل خواهد گرفت.

حقیقی همچنین در ارتباط با موضوع صیانت از خانواده نیز افزود: در این ارتباط نمی‌توان نسخه‌ای واحد برای همه کشور، در نظر گرفت که ارائه چنین طرحی در هیئت اندیشه‌ورز مطرح شده و تصویب آن می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

استاندار زنجان همچنین یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، پارک بانوان غرب شهر زنجان در زمینی به مساحت چهار هکتار طی دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

در ادامه این جلسه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان نیز گفت: تجربه نشان داده هر چقدر به زنان اعتماد شده، عملکردها ارتقا پیدا کرده است.

ماهرخ بلوری تصریح‌ کرد: تقویت جایگاه زنان و ارتقای نقش آنان از رویکردهای اصلی بوده و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده و خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی به تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان استان اشاره کرد و گفت: این اقدام در راستای آن است تا وضعیت موجود رصد و منابع و امکانات احصا شود.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد زنجیره آموزش تولید و بازاریابی برای بانوان نیز در حال انجام است، خاطرنشان‌کرد: ۸۱ زن کارآفرین با ۶۰ درصد پیشرفت کار در این راستا وارد کار شده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha