• دوشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98103023405
  • خبرنگار : 50165

بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان؛

سامانه بارشی کماکان مهمان زنجانی‌ها خواهد بود

سامانه بارشی کماکان مهمان زنجانی‌ها خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: در شهر زنجان در دو روز گذشته ۷.۷ میلی‌متر بارش گزارش شده است.

رسول همتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بارش دو روز گذشته در استان، اظهار کرد: بیشترین بارش برف در شهرستان خدابنده با ۳۲ سانتی‌متر و در شهرستان ایجرود از ایستگاه هواشناسی حلب ۵.۴ میلی‌متر، سعیدآباد ۷.۷ میلی‌متر و شهرستان ابهر از ایستگاه‌های ابهر ۵.۶ میلی‌متر و صائین‌قلعه ۷.۷میلی‌متر بارش گزارش شده است.

این مسئول ادامه داد: در شهرستان خدابنده از ایستگاه شهر قیدار ۵ میلی‌متر، سجاس ۲.۵، زرین‌رود ۶.۶ میلی‌متر و از شهرستان خرم‌دره از شهر خرمدره ۵ میلی‌متر و شهرستان سلطانیه از شهر خیرآباد ۸.۲ میلی‌متر بارش گزارش شده است.

وی بارش شهر زنجان را ۷.۷ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: در شهرستان زنجان از ایستگاه دانشگاه زنجان ۵.۷، فرودگاه ۶.۵ میلی‌متر، نیک‌پی ۸.۳ میلی‌متر، فیله‌خاصه ۱۲.۸ و ارمغانخانه ۱۵.۵ میلی‌متر بارش گزارش شده است. همچنین در شهرستان طارم از شهر آب‌بر ۱۶.۹ میلی‌متر، گیلوان ۱۱.۱ میلی‌متر و از شهرستان ماه‌نشان از شهر ماه‌نشان ۹.۶ میلی‌متر، پری ۸.۶ میلی‌متر و دندی ۸.۸ میلی‌متر بارش گزارش شده است.

همتی از کاهش دما و یخ‌بندان طی امشب خبر داد و تصریح کرد: بررسی‌ نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج سامانه بارشی طی امروز از استان است که متعاقب آن کاهش دما و مه‌آلودگی و در برخی مناطق کاهش دید افقی انتظار می‌رود. طی امشب تا صبح فردا، دمای هوا با کاهش نسبی همراه‌ شده و وقوع یخبندان در بسیاری مناطق محتمل است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: سامانه بارشی بعدی از اواخر وقت سه‌شنبه به استان نفوذ خواهد کرد که طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی مناطق با بارش برف همراه خواهد شد و از جمعه بعد از ظهر سامانه بارشی دیگری وارد استان شده و تا یکشنبه در استان مستقر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha