• جمعه / ۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۱
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98110402583
  • منبع : منطقه جنوب تهران

امام جمعه موقت ورامین:

جوسازی‌های بی‌منطق خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نخواهد کرد

جوسازی‌های بی‌منطق خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نخواهد کرد

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه هیچ کس در هیچ جایگاهی حق دفاع از عناصر فتنه گر و فاسد را ندارد گفت: جوسازی‌های بی منطق خللی در عملکرد شورای نگهبان ایجاد نخواهد کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: باید خانم‌ها بدانند و باور کنند که الگوی بهتر و برتر از حضرت زهرا نمی‌توانند پیدا کنند، البته درس‌های زندگی ایشان فقط زنانه نیست بلکه تمام مسلمانان می‌توانند از درس‌های زندگی این پاره تن پیامبر بهره‌مند شوند.

وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری این همه درباره فتنه هشدار می‌دهند و فتنه را خط قرمز نظام معرفی می‌کند به خاطر ویرانگر بودن فتنه است و باید عرض کنم که سال ۸۸ معیار سنجش است؛ آنان که در برابر فتنه سال ۸۸ که دشمنان به مثابه جنگ احزاب به راه انداخته بودند و در مقابله با نظام اسلامی برخاستند سکوت کردند یا با فتنه‌گران همراه شدند ظلم بزرگی به نظام کردند، اینها نباید انتظار داشته باشند که در کرسی‌های مسئولین نظام و سنگرهای حساس مانند مجلس قرار بگیرند و بر علیه شورای نگهبان داد بزنند که چرا این افراد را رد کردند یا کسانی که فساد اقتصادی دارند چرا رد شده‌اند.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: به شورای نگهبان هم عرض می‌کنیم همان گونه که امام و رهبری تاکید کردند به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند و از این جو سازی های بی منطق نگران نباشند؛ به این عناصر فتنه گر و حامیان آنها نیز می‌گوییم باید توبه کنید و به سوی منافع ملی برگردید و گرنه مردم انقلابی ایران هرگز با شما سر سازش نخواهند داشت و این شعار مردم خواهد بود که مرگ بر منافق فتنه گر.

خطیب جمعه ورامین یادآور شد: آن روز فاطمه مرضیه یک تنه به میدان آمد و کسی از او دفاع نکرد ولی دست از ولایت نکشید و ما باید درس بزرگ دفاع از امام زمان را از آن بانوی بزرگوار بیاموزیم لذا توجه کنیم محافل و مجالس فاطمیه زود به زود گسترش پیدا کند و از برگزاری روضه‌های خانگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی روز عزاداری برای آن شهیده مظلوم غافل نشویم.

محمودی گفت: یکی از درس‌های مهم زندگی حضرت زهرا درس انفاق است اینکه خودشان زندگی مرفه نداشتند ولی به بقیه افراد توجه داشتند و انفاق می‌کردند و به همین مناسبت عرض می‌کنم کسانی که تمکن مالی دارند تا می‌توانند به دیگران بهره برسانند دستگیری کنند، از خودشان صالحات بگذارند؛ هم اکنون بسیاری از هموطنان ما گرفتار سیل هستند و صندوق‌های جمع آوری وجوهات درب مسجد مستقر هستند و از همه عزیزان می‌خواهیم در این امر الهی و دینی سهیم شوند.

وی اظهار کرد: در حوزه مسائل جهانی امروز شاهد رخدادهای مهمی هستیم عراق امروز شاهد تظاهرات میلیونی علیه آمریکا است که قطعاً در تاریخ عراق یا بی نظیر است یا کم نظیر، مردم عراق خواهان اخراج آمریکایی‌های اشغالگر هستند و این اتفاق از برکات خون شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس است.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها امروز در مخمصه جدی گرفتار شده‌اند افزود: از طرفی مسئله استیضاح ترامپ همچنان مسئله مطرح آمریکا است اگرچه ممکن است در مجلس سنا استیضاح رأی نیاورد چون اکثریت نمایندگان جمهوری خواه هستند، ولی وضعیت فلاکت بار ترامپ حاکی از کاهش محبوبیت او است، آمریکا گمان می‌کرد با شهادت شهید سلیمانی می‌توانند در منطقه ورق را به نفع خود برگردانند، غافل از اینکه این خون، کاری می‌کند کارستان.

محمودی با بیان اینکه آمریکا می‌خواهد از رژیم غاصب اسرائیل دفاع کند در حالی که اسرائیل ادعا می‌کند امروز به دور خود دیوار بتنی کشیده و فقط به فکر حفظ منافع خود است گفت: آمریکا بداند کارشناسان سیاسی دنیا معتقد هستند، اگرچه مقام معظم رهبری چند سال پیش فرمودند رژیم غاصب اسرائیل ۲۵ سال دیگر نخواهد بود اما شواهد نشان می‌دهد که زودتر از اینها بساط رژیم غاصب صهیونیست جمع خواهد شد و قطعاً جهان، مرگ اسرائیل را خواهد دید تا آن روز شعار «مرگ بر اسرائیل» ترک نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha