• شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98111207923

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

همه برای حفظ و رشد انقلاب وظیفه داریم

همه برای حفظ و رشد انقلاب وظیفه داریم

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: همه برای حفظ و رشد انقلاب اسلامی وظیفه داریم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، ۱۲ بهمن ماه در جلسه تفسیر قرآن کریم که ویژه طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: همه مردم در هر بخشی که حضور دارند باید برای حفظ و رشد انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ انقلاب تلاش کنند.


وی با بین اینکه هیچ کس فکر نمی کرد رژیم شاهنشاهی به این سرعت از هم بپاشد و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد اضافه کرد: در آن زمان فضای ذهنی دوست و دشمن این بود که انقلاب اسلامی به سرعت شکل نگرفته و به پیروزی نخواهد رسید.


امام جمعه زاهدان، تصریح کرد: نفس قدسی امام راحل(ره) و هدایت و رهبری مردم توسط او، حضور شجاعانه و پرشور مردم در صحنه های انقلاب و لطف الهی سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود.


وی گفت: نکته ای که وجود داشت مردم شجاعانه و بدون ترس در مقابل گلوله ها و تیراندازی نیروهای رژیم شاهنشاهی ایستادند که برای خیلی ها قابل باور نبود.


آیت الله محامی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه هایی بودیم که هر کدام می توانست نه تنها یک دولت بلکه یک نظام و کشور را زیر و رو کند اما با الطاف الهی از توطئه ها سربلند بیرون آمدیم و ریشه انقلاب مستحکم تر از گذشته شده و شاهد رشد و توسعه آن می باشیم.


وی تاکید کرد: همه مردم در هر بخشی که حضور دارند باید برای حفظ و رشد انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ انقلاب تلاش کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha