• یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98111309019
  • خبرنگار : 50024

از پردیس تئاتر کرج چه خبر؟

از پردیس تئاتر کرج چه خبر؟

ایسنا/البرز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه شهرداری کرج به دنبال ساخت تئاتر شهری در پشت پارک تاجیکستان است توضیح داد: با توجه به جمعیت دو میلیون نفری کرج، ساخت این مجموعه به ارتقای زیرساخت‌های فرهنگ و هنر استان منجر می‌شود.

ناصر مقدم در نشست مطبوعاتی روز یکشنبه ۱۳ بهمن با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری نشاط و امید اظهار کرد: این جشنواره ۱۲تا ۱۸ اسفند با هدف افزایش ترویج فرهنگ نشاط و امید در میان مردم و  افزایش وحدت میان اقوام ساکن در البرز برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه خوشنویسی، اجرای تئاتر صحنه‌ای و خیابانی و برگزاری نمایشگاه نقاشی از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

وی با اشاره به برگزاری دو رویداد مهم فرهنگی در سال آینده گفت: فراخوان دومین کنگره شعر ملی و داستان ایران من از ۱۵ بهمن امسال منتشر می‌شود و علاقه‌مندان فرصت دارند تا ۱۵ اردیبهشت سال آینده آثار خود را در بخش داستان کوتاه، سردار مقاومت، اشعار نیمایی و... ارائه دهند.

این مسئول تاکید کرد: اختتامیه این جشنواره ۱۴تیرماه سال آینده برگزار می‌شود.

مقدم همچنین به برگزاری جشنواره رسانه و مطبوعات اشاره کرد و گفت: مقدمات برگزاری این جشنواره با همکاری خانه مطبوعات در حال انجام است و به زودی فراخوان آن اعلام می‌شود.

مقدم با اشاره به آخرین وضعیت پردیس تئاتر کرج توضیح داد: این پروژه تا کنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته و به دلیل برخی مشکلات از جمله نداشتن پارکینگ و مشکلات کمیسیون ماده ۱۰۰ تکمیل آن کند پیش رفته است.

مدیرکل ارشاد البرز افزود:  امید است با تخصیص مابقی اعتبارات مورد نیاز به تکمیل این پروژه سرعت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج هم به دنبال ساخت تئاتر شهری در پشت پارک تاجیکستان است توضیح داد: با توجه به جمعیت دو میلیون نفری کرج ساخت این مجموعه به ارتقای زیرساخت‌های فرهنگ و هنر استان منجر می‌شود.

مقدم به وضعیت سینمای ناتمام البرز اشاره کرد و گفت:  این سینما مربوط به بخش خصوصی است و به خاطر برخی مشکلات نیمه تمام باقی مانده و سرمایه گذار هم علاقه چندانی به تکمیل آن ندارد.

وی اضافه کرد: ساخت سینما وظیفه ارشاد نیست و صرفاً تجهیز آن به عهده ارشاد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha