• چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98111612068
  • خبرنگار : 50064

تقدیر از خانواده شهدای تاکستان در یادواره لاله‌های روشن

تقدیر از خانواده شهدای تاکستان در یادواره لاله‌های روشن

ایسنا/قزوین به همت اداره آموزش‌وپرورش تاکستان یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی با عنوان «لاله‌های روشن» با تقدیر از خانواده شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در سالن امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

در آستانه چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به همت اداره آموزش‌وپرورش شهر تاکستان صبح امروز ۱۶ بهمن یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی با عنوان «لاله‌های روشن» در سالن امام علی (ع) برگزار شد.

علیرضا حیدری فرماندهی سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان در این مراسم با مقایسه نظام جمهوری اسلامی و رژیم شاهنشاهی در مبارزه با فساد گفت: شالوده و اساس رژیم گذشته بر اساس فساد، خفقان و سرکوب انباشته‌شده بود، درحالی‌که نظام جمهوری اسلامی ایران با رویکرد جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری است.

وی با اشاره به قانون کاپیتولاسیون تأکید کرد: نسل امروز خصوصاً جوان با خودباوری، تحول خواهی و آزاد اندیشی مراقب طرح و نقشه‌هایی که از اتاق فکر استکبار برمی‌آید باشند چراکه در گذشته تمام قوانین دیکته شده از سوی استعمار به ضرر مردم، تضعیف اسلام و دین‌ستیزی بود.

فرهنگ ایثار را به نسل جوان منتقل کنیم

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر طاهرخانی رئیس آموزش‌وپرورش شهر تاکستان عنوان کرد: ایام شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی سمبل اقتدار اسلامی و ایران است ازاین‌رو در اینجا گرد هم آمده‌ایم تا با گرامیداشت رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، فرهنگ شهادت و ایثار را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا چراغ راه هستند کسانی که بدون ادعا جان خود را بر طبق اخلاص قرار دادند و به فرمان آن رهبر فرزانه لبیک گفته و با رشادت‌های ستودنی در برابر دشمنان بعثی ایستادند تا نام ایران همواره سرفراز باقی بماند.

گفتنی است بخش پایانی این مراسم به شعرخوانی، اجرای سرود، اجرای تئاتر و تقدیر از خانواده‌های معظم و معزز شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی در طرح لاله‌های روشن اختصاص یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha