• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 98111913771
  • خبرنگار : 50022

استاندار البرز:

از رأی مردم به عنوان حق الناس و ناموس حفاظت می‌کنیم

از رأی مردم به عنوان حق الناس و ناموس حفاظت می‌کنیم

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مردم اطمینان داشته باشند، آنچه که در صندوق‌ها است، قرائت می‌شود و مجموعه بخش اجرایی انتخابات به جهت مسئولیتی که قانون بر عهده ما گذاشته، حتما از رای مردم به عنوان حق الناس و ناموس حفاظت می‌کنیم.

عزیزاله شهبازی در بازدید سرزده از سایت تجمیع آرا مرکز شهید خدایی کرج که روز شنبه ۱۹ بهمن صورت گرفت، با اشاره به اینکه تمامی امکانات، تجهیزات و لوازم برگزاری انتخابات در البرز فراهم است، افزود: بر این اساس با وجود امکانات، نیروی انسانی آموزش دیده و مردم البرز آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی در شان جمهوری اسلامی، داریم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دو حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را در البرز داریم، ادامه داد: از این دو حوزه مجموعا سه نماینده از البرز وارد مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

شهبازی گفت: کاربران رایانه در این سایت حاضر می شوند و طبق روال، فرآیند انتخابات طی می‌شود و وزیر محترم کشور و مسئولان مربوطه روند امور را رصد می‌کنند.

وی افزود: تاکنون قوانین توسط مسئولان برگزاری انتخابات و داوطلبان رعایت شده و خللی در امور ایجاد نشده است.

استاندار البرز اضافه کرد: نامه‌ای از وزارت کشور مبنی بر تبیین قانون شفافیت منابع مالی انتخابات ابلاغ شده و فرمانداران در حوزه انتخابیه خود از داوطلبان بخواهند که هر چه سریعتر مسئولان مالی و حساب‌های خود را معرفی کنند تا در سامانه جامع مربوطه وارد شود.

وی گفت: راهبرد ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است و به طور قطع این روند به جد رصد می‌شود.

وی عنوان کرد: از مردم هوشمند البرز به عنوان ایران کوچک انتظار می رود که پرشورتر از همیشه پای صندوق های رای در دو اسفندماه امسال حضور پیدا کنند.

شهبازی گفت: چراکه این مشارکت تاثیر بسزایی در آینده فرزندان ما و میهن اسلامی خواهد داشت.

وی با قدردانی از فرمانداران و تیم ستاد انتخابات استان، افزود: بیش از ۲۳ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات هستند و کار بزرگی است که برای آن تدارک لازم دیده شده است.

شهبازی افزود: ۸ صبح روز دوم اسفندماه باید صندوق ها فعال باشند و بر این باور هستیم که باید جزو اولین استان هایی باشیم که نتایج انتخابات را اعلام می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha