• سه‌شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98112921173
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

امنیت داخلی و اقتدار خارجی؛ در سایه مشارکت در انتخابات

امنیت داخلی و اقتدار خارجی؛ در سایه مشارکت در انتخابات

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت در انتخابات به مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه و همراهی با سیاست‌های کلان کشور می‌انجامد و امنیت داخلی و اقتدار خارجی کشور را رقم خواهد زد.

جعفر مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه انتخابات فصلی نوین برای تمرین مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات و استفاده از حق رای، می‌تواند سیاست‌های کلان را رقم بزند.

وی افزود: به دلیل تمهیدات منطقه‌ای و بین‌المللی، مشارکت در انتخابات می‌تواند پیام‌آور امنیت باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، تخصص‌گرایی، تعهدپذیری، مسئولیت‌پذیری، داشتن روحیه دفاع از امنیت ملی و ارجحیت منافع ملی به منافع شخصی را ویژگی یک انتخاب درست معرفی کرد و در ادامه گفت: انتخابات درست باید با شناخت و مطالعه کافی صورت گیرد که رهبر معظم انقلاب شاخصه‌های یک نامزد را بیان کردند که می‌تواند مسیر را برای انتخاب درست روشن کند.

مردانی با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات به افزایش مشروعیت و مقبولیت حاکمیت و در نتیجه مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه و همراهی با سیاست‌های کلان می‌انجامد، تصریح کرد: افزایش مشارکت و ایجاد وحدت در جامعه از چندصدایی جلوگیری خواهد کرد و امنیت داخلی و اقتدار خارجی کشور را رقم خواهد زد.

وی نتایج سیاسی و اقتصادی مشارکت را یادآور شد و اضافه کرد: حق شرکت در انتخابات در تمام کشورها یک ارزش قلمداد می‌شود و صاحب این حق باید از آن دفاع کرده و گامی در جهت مطالبه‌گری بردارد.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط خاص کشور در این مقطع حساس پس از دشمنی آشکار آمریکا با کشور و ملت ایران در ترور شهید سلیمانی ضرورت شرکت در انتخابات بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha