• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98120201110
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/روز انتخاب/

شیشه فروش: اصفهان به نمایندگانی آشنا با مشکلات این شهر، نیاز دارد

شیشه فروش: اصفهان به نمایندگانی آشنا با مشکلات این شهر، نیاز دارد

ایسنا/اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اصفهان با توجه به مشکلات زیست محیطی، آب، مشکلات کشاورزان و آلودگی هوا نیاز به نمایندگانی دارد که با مشکلات مردم آشنا باشند.

منصور شیشه فروش پس از حضور در حوزه رأی گیری، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکبار دیگر حماسه حضور مردم در صحنه را تجربه کردیم. در شعبه‌ای که حضور دارم شاهد حضور پرشور مردم هستم و این همبستگی به ما کمک می‌کند که همدلی را در کشور ایجاد کنیم و این حضور مردم در انتخابات برای دشمنان مشت محکمی خواهد بود.

وی در خصوص انتخاب نمایندگان اصلح، گفت: نمایندگان باید جامعه و مشکلات مردم را بشناسند و به خصوص اصفهان که با مشکلات زیست محیطی، آب، کشاورزی و آلودگی هوا مواجه است و این مهم است که در جهت توسعه پایدار کمک کنند و اهداف توسعه پایدار و آمایش سرزمین به ما کمک می‌کند که در آینده در جهت توسعه پایدار حرکت کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که یک مجلس قوی و مقتدر چه کمکی می‌تواند به پیشرفت و توسعه کشور داشته باشد، افزود: قطعاً قانون گذاری یک رکن است و دولت مجری قوانین است و اگر قوانین درست تدوین شود، اجرا آن می‌تواند مؤثر باشد. رهبرمعظم انقلاب در خصوص مجلس شورای اسلامی و اهمیت آن رهنمودهای مهمی فرمودند. در جایگاه قانون گذاری افراد نخبه می‌توانند در جهت قانون گذاری دقیق و توسعه پایدار و اهداف آن، کشور را سوق دهند.

وی در ارتباط با حضور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: این یک پازلی است که هر کسی جایگاه خود را دارد و ما حتماً باید در انتخابات حضور داشته باشیم و نماینده‌ای اصلح را انتخاب کنیم تا جایگاه خود را در جامعه نشان دهیم و اینجا محلی است که هرکسی می‌تواند ایفای نقش کند.

شیشه فروش با اشاره به نقش مشارکت و همدلی مردم، گفت: ببینید در زمینه‌های مختلف از جمله آلودگی هوا در حوزه مدیریت بحران می‌توان به موارد اشاره کرد تا همدلی مردم بیشتر مشخص شود. چندی پیش سرمای شدیدی داشتیم و در تلویزیون اعلام کردیم که تمام شهروندان هرکدام اگر دمای بخاری‌ خانه های خود را یک درجه کم کنند، می‌توانند کمک زیادی به تقویت فشار گاز داشته باشند، تا گاز مورد نیاز برای مناطقی که نیاز دارند و همچنین نیروگاه ها برای تولید و تقویت برق و پیشگیری از قطعی برق و گاز تأمین شود، یا در آلودگی هوا اعلام می‌کنیم خودروهای تک سرنشین نداشته باشید و از مترو و ناوگان عمومی استفاده شود، هرکسی می‌گوید نقش من چیست؟ اما تمام اینها جمع می‌شود و در مجموع کمک کننده است، پس این نکته مهم است که هر کسی در جای خود، وظیفه‌اش مشخص است و می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha