• دوشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98120503871
  • منبع : نمایندگی کردستان

استاندار کردستان:

امنیت کشور را مدیون مرزداران هستیم

ایسنا/کردستان استاندار کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی مرزبانی استان کردستان اعلام کرد که استان بیش از ۲۲۷ کیلومتر مرز با عراق دارد و با وجود این مهم امروز امنیت کشور را مدیون مرزبانان هستیم.

بهمن مرادنیا صبح امروز دوشنبه (۵ اسفند ماه) در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی مرزبانی استان کردستان ضمن پرشور شماردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: از مردم استان که پای صندوق رأی حاضر شدند متشکریم و این حضور پرشور همراه با اتحاد و همدلی دشمان را بسیار ناامید کرد.

وی افزود: وجود نیروهای انتظامی در انتخابات امنیت بخش حوزه‌های انتخابی و اخذ رأی بوده است.

استاندار کردستان با تکریم نیروهای مرزبانی تصریح کرد: استان کردستان بیش از ۲۲۷ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که اکنون که بخشی از امنیت امروز کشور را مدیون مرزداران هستیم.

سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه قران کریم در چند آیه راه رسیدن به رستگاری را به ما نشان داده است عنوان کرد: اگر انسان در بحران عقب نشینی کند دیگر نمی‌تواند به وضعیت سابق برگردد و هر ملتی که مقاومت کرده به عظمت رسیده و هر ملتی که مقاومت نکرده اسیر و ذلیل شده است.

وی با بیان اینکه امام راحل راه شهادت را باز کرده است ادامه داد: جهاد، صبر و مقاومت ماحصل پایداری و شجاعت رهبری انقلاب است و اگر رهبری قوی باشد ملت نیز قوی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه عظمت امروز کشور به خاطر صلابت رهبری است خاطرنشان کرد: خداوند امر به مقاومت کرده و در نهایت توصیه به صبوری و شکیبایی بخشیدن به مردم می‌کند.

وی گفت: انسان موجودی است که می‌تواند بر همه چیز تسخیر یابد و خداوند به این مهم را به شرط مقاومت در قرآن کریم آورده است.

حسینی شاهرودی اظهار کرد: اگر دشمن بخواهد اخلاق، معنویات و امنیت ما را به خطر بیاندازد از مرزها شروع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مرزبانی یک معنای عام نیز دارد، افزود: نباید بگذاریم مرزهای سیاسی اقتصادی و فکری شکسته شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کشوری قدرتمند در گرو مجلسی قدرتمند است تصریح کرد: امیدواریم مجلس یازدهم بتواند در قدرتمندتر کردن کشور تاثیرگذار باشد.

وی در پایان با ضروری دانستن اتمام پروژه انسداد مرزی یادآور شد: باید برای مرزنشینان که در واقع پاسداران مرزی هستند امکانات لازمه را فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha