• دوشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98121914132
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

توسط یک شرکت دانش بنیان انجام شد؛

حفظ محیط زیست با حذف کاغذ در تبلیغات

حفظ محیط زیست با حذف کاغذ در تبلیغات

ایسنا/اصفهان محققان یک شرکت دانش بنیان اصفهانی توانستند با ارائه کاتالوگ دیجیتال در جشنواره بین المللی مخترعان و نوآوران تکنولوژی (MTE ۲۰۲۰) مدال کسب کنند.

رییس هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این شرکت با ایده اپلیکشن luxury digital catalog (کاتالوگ دیجیتال تعامل با مشتری) در مسابقات بین المللی مالزی توانست چهار مدال و عنوان جهانی را بدست آورد.

علی امیری درباره شکلگیری ایده اولیه این نرم افزار، گفت: تحولات مربوط به صنایع را به طور مرتب رصد می کردیم و به دنبال ایده ای بودیم که بتوانیم ارتباط دانشگاه با صنعت را برقرار کنیم.

وی افزود: با برگزاری استارت آپ و دعوت از نخبه ها و صاحبان ایده، ایده های مختلفی داده شد. بخاطر گستره حوزه فناوری سه بعدی، تمام تلاشمان بر این بود که وارد دنیای سه بعدی شویم، چرا که آینده نه چندان دور جهان را فناوری سه بعدی رقم می زند.

امیری خاطرنشان کرد: کارخانجات و صنایع مختلفی مورد بررسی قرار گرفتند و با توجه به مشکلات بسیاری که داشتند، به این نتیجه رسیدیم که پول زیادی صرف تبلیغ محصولات خود از طریق چاپ انواع کاتالوگ ها می کنند. این در حالی است که پس از ارائه محصول جدید، کاتالوگ های قبلی عملا بی استفاده هستند و چرخه طراحی چاپ و توزیع مجددا انجام می شود. همچنین با مشکلات توزیع و رساندن کاتالوگ ها به دست مشتری هم مواجه هستند و نمی دانند سرنوشت کاتالوگ ها پس از توزیع به کجا ختم می شود.

وی ادامه داد: با تلاش یک تیم ۱۰ نفره شامل برنامه نویس، گرافیست، پشتیبانی، بازاریاب و مدیریت توانستیم کاتالوگی طراحی کنیم که صنایع بتوانند مدیریت بالایی را بر روی آن داشته باشند.

وی با بیان قابلیت های نرم افزار، گفت: حذف یا اضافه کردن محصولات جدید پس از انتشار، نمایش محصولات به صورت کار شده در محیط های واقعی و ۳۶۰ درجه، گالری محصولات با قابلیت دسته بندی، پشتیبانی از پنج زبان فارسی، انگلیسی، چینی، روسی و عربی، برند سازی و ایجاد بازارهای جدید، بارگذاری ویدئو و ویدئو۳۶۰ درجه، بارگذاری لوکیشن، ارسال نوتیفیکیشن و تعامل با مشتری از طریق نرم افزارهای پیام رسان و درج توضیحات لازم برای محصولات از جمله قابلیت هایی است که این نرم افزار دارد.

رییس هیئت مدیره شرکت رایا فرتاک آرمیس تاکید کرد: حذف کاغذ تبلیغات علاوه بر صرفه اقتصادی برای صنایع، به حفظ محیط زیست هم کمک بسزایی می کند. 

وی افزود: صنایع سنگ، کاشی و سرامیک، فرش، آجر، پارکت، موکت، مبلمان خانگی و اداری و هر صنعتی که به نوعی با طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی در ارتباط است می تواند از این محصول دانش بنیان استفاده کند.

امیری از استقبال برخی شرکتهای خارجی از این محصول دیجیتال خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این محصول هیچگونه مشابه داخلی و خارجی ندارد، کشورهایی مانند ترکیه، قطر و برخی از کشورهای اروپایی هم اکنون متقاصی خرید این نرم افزار هستند که می توانیم با فروش آن ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

نرم افزار luxury digital catalog توانسته است مدال طلای مسابقات جهانی مالزی، مدال طلا و دیپلم افتخار از سازمان مالکیت های فکری و معنوی کشور لهستان، مدال طلا و جایزه ی شایستگی از سازمان مالکیت های فکری و معنوی کشور کرواسی و  مدال طلا و جایزه ویژه بهترین نوآوری در دسته ی مربوطه از کشور اندونزی را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha